Jestas mikä esitys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv28

Vieras
Sovitin äsken suihkussa bikineitä ja uimapukua, koska lupasin lapsille että mennään ensi viikolla taas uimaan pienen tauon jäljiltä.

Olin sata varma, että bikinit käy mutta kas.... tissithän tursusi niin, että olisi suorastaan laitonta mennä uimaan ne päällä. Siinähän vaarantuisi uimavalvontakin. Olen siis raskaana. Ja joo toki olen tajunnut, että tissit on kasvaneet mutta oletin että bikinit ois hyvät, olen ne ostanut kuitenkin edellistä vielä imettäessä juuri viime kesänä. No mutta ei sopinut, alaosa sopi.

Sitten se varsinainen esitys, kun sovitin kokouimapukuani. Siinä on yläosassa kaarituet ja oli varsin hankalaa saada se tukiosa kiskottua mahan yli. Voi jösses. Joo mutta se sentään sopi. se päällä voisi mennä uimaan. paitsi että menee koko ilta pukemiseen ja riisumiseen.

Eli ei auta kuin mennä ja ostaa uudet. En viitsi tuottaa moisen takia lapsille pettymystä, ovat kovasti odottaneet uimaan pääsyä.

:D

Muistan myös itse kun sovittelin uikkaria päälle varmaan aika samoilla viikoilla. Mun uikkarissa on sellaiset "kupit" tisseille, ja ne oli sit tossa hiukan navan yläpuolella ja tissit näkyi kaula-aukosta... Ei venyny uikkari ei :D

naurattamaan alko muakin kun tilanteen kuvittelin mielessäni.. :laugh:

mutta sori... toivottaavsti löydät uudet hyvät uikkarit..mä kun koitin itelleni ettiä ni ei kerta kaikkiaan missään ollu... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mie venytin yks ilta kokouikkarin pälleni..tosin häpyhuulet tuntu tursuavan sieltä lahkeista ja rinnat pullotti yläosasta kun masu veti pukua "tiukille" joka puolelta.. Eli oli hiukka liian pieni..

:laugh: voi ei.....tuli kamala mielikuva roikkuvista häpäreistä sieltä lahkeista......suokaa anteeksi pervo mielikuvitukseni......(fläp fläp ne vaan lipattais kun kävelis uimahallissa...)

Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mie venytin yks ilta kokouikkarin pälleni..tosin häpyhuulet tuntu tursuavan sieltä lahkeista ja rinnat pullotti yläosasta kun masu veti pukua "tiukille" joka puolelta.. Eli oli hiukka liian pieni..

:laugh: voi ei.....tuli kamala mielikuva roikkuvista häpäreistä sieltä lahkeista......suokaa anteeksi pervo mielikuvitukseni......(fläp fläp ne vaan lipattais kun kävelis uimahallissa...)

Mut jos oikein tiukkaan ois vedelly sen puvun alas, ois alaosaston saanu ihmisten ilmoille soveltuvaksi..Mut sit taas ois yläosassa nippanappa nännit piilottuneet kankaan suojiin... :ashamed:

Juu nauratti muakin kun aikoinaan pitkästä aikaa sovittelin uikkareita ja eiku kauppaan uuisa hakemaan, ja p***le otin muksun mukaan. Oli tullut n20kg lisää läskiä ja naama punasena sovitteli ja ah vihdoin löytyi läskin kokoset.
Ja eiku kassalle, ja kuinkas ollakkaan nuori poika oli kassalla ja muutenkin olin punakkana ja pönäkkänä ja kakara kiehnas jaloissa.
Sai poika hinnan hehtaari uikkareista ja laittoi hihnalle,niin eikös se äitin kultamuru ne siitä nappaamaan ja levitti ne saakutin hehtaarit suoraan mun naamalle!!! Kyllä jäi se luvattu uintireissu seuraavana aamuna tekemättä, jaa mistäkö syystä? Mietippä sitä. ;) Hiukka nolotti ja tympäs sen verran.

:D
Mie kävin kuopusta odottaessa uimassa (tosin järvessä, kesä kun oli) bikinipöksyt ja semmonen alustoppi (vai mikä liekin...) päällä. Ei puhettakaan että oisin uikkariin mahtunu. :snotty:

:laugh: Voi kiesus. Mulla oli sama ongelma ittelläni kesällä... :ashamed: Vaikkakin ei tissien kans vaan persuksen. Kamalan hankalaa saada liika pienet bikinin alaosat pois jalasta kun ne on ihan rullalla läskien seassa... :whistle:

Yhteistyössä