Lantio vaivaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Eli mulla on iha hirveä olo. Notkun koko ajan peilin eessä bikinit päällä ja katon mun lantiota .
Siis ku se on niin suuuuuuri. En kehtaa mennä uimaan hoikkien ystävieni kanssa koska heidän lantionsa ovat paljon pienempiä.
Ja helppo on kait tulla sanomaan,että laihduta ...Mutta kun en voi laihduttaa...Lantioluuni sattuu olemaan näin paksu.!!
ja näyttää iha läskilta jos mulla on bikinit,vaikka todellisuudessa lantioluut sieltä tursuilee :(
Eli mitä voisin tehä tälle,kun en hyväksy omaa lantiotani!
ja mitkä bikinit kävis tälläsellle!???
(vartalo tyyppini on hieman päärynämäinen)

no mä olen myös päärynä vartaloinene ja ylipainoinenkin, ja en ihan missä tahansa bikineissä kehtaisi mennä..
löysin kuitekin sellaisen toppi uikkarin ja hipsters alaosan jossa kehtaam mennä rannalle :whistle:

No mitä mieltä ootte nuin muute hieman päärynävartaloisesta?:o

ja miks mulla näyttää siltä että tursuais läskit bikineissä vaika ei oo oikeasti läskiä lantion ympärilä..Tai siis luut tuntuu heti .

kumpa vois leikauttaa lantion kokonaan irti ja saada kaunis lantio jota vois jopa esitelläkki.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
niin ja painan 51kg ja olen pituudeltani 159-160cm .

eli siis mun mielestä sun paino on.....aika alhainen..Tai siiis ....Oot varmaan ihan muodokas muttet mikään läski:D sori muuten en voi auttaa..tai siis keikuta menemään lantiotas rannoilla ! ;D

Alkuperäinen kirjoittaja onneton:
No mitä mieltä ootte nuin muute hieman päärynävartaloisesta?:o

ja miks mulla näyttää siltä että tursuais läskit bikineissä vaika ei oo oikeasti läskiä lantion ympärilä..Tai siis luut tuntuu heti .

kumpa vois leikauttaa lantion kokonaan irti ja saada kaunis lantio jota vois jopa esitelläkki.

Sulla luultavasti on kaunis ja leveä lantio, mutta häpeilet sitä. Ihan suotta, iso pehva ja päärynävartalo on hyviä juttuja.

Yhteistyössä