Jestas mä pelästyin eilen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
Tyttö oli kylvyssä ja ku nostin ammeesta pois lähti karkuun juoksemaan mua.. sen että pääsi eteisen maton yli ni kaatusi suorilta jaloilta selälleen ja löi päänsä kovaa. Alkoi heti itkemään.. Soitin päivystykseen ja ei tarvinu näytille lähtee..
Se oli niin kovin lähellä että oisin saanu tytöstä kiinni ettei ois kaadunnu.. :'(

Alko sitte yöllä oksentamaan ja paniikissahan minä olin ku ihan uus juttu tällänen :'( :'( :'( :| :/
Soitin sitte päksii ja tyttöä piti seurailla kotona.. jos olo ois muuttunu ni viivana sinne.. No oksensi muutaman kerran ja nyt kaikki ok.. huoh.. mutta silti mulla on ihan kamala olo :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks et mene kuitenkin näyttämään varmuuden vuoksi?itse menisin että saisin mielenrauhan
jos kerran yölläkin oksentanut

Menen jos olo muuttuu.. Lastenlääkärikin mulle yöllä puhelimessa sano että jos olo muuttuu ja alkaa rajusti oksentamaan/ei saa herättäessä hereille ni sitte.. katselen tässä tilannetta.. nytkin nukkuu päiväunet tavasta poiketen sisällä..käyn vähän väliä katsomassa ja yöllä herättelin useasti..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks et mene kuitenkin näyttämään varmuuden vuoksi?itse menisin että saisin mielenrauhan
jos kerran yölläkin oksentanut

Ei se aivotärähdys loputtomiin kestä. Kyllä ne lääkärit tietää ja jos on sanottu et voi yön olla kotona niin sitten voi olla kotona. Tartte ihan hysteerinen olla.

Uusimmat

Yhteistyössä