Jesssss, mä pääsin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
....työharjotteluun sinne minne hain :D
Matka kotoota sinne kestää bussilla vartin, toivomani työajat käy työnantajalle, töitä löytynee harjottelun ja kurssin jälkeen noin niinku oikeesti... Niin siistii :D :D Eikä puljukaan hullumpi ole, Marimekon kauppaan menen :)

Aina mä vaan puhun tästä kurssista ja blaablaa... Mut ymmärtänette, kotiäiti poistuu kotimaisemista; se vaan tuntuu niin huisilta :p :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Onne onne onnee viel :flower:
Tulisitko jeesaamaan mua yhden yläosan kanssa? :kieh: Mie en saa sitä yksin takaa istumaan :kieh:
Eikös systeri tule kohta? Vois auttaa?
Mä oon kato niin kiireinen nykyään :laugh:

Uskaltaako polyester taftia silittää kakkosella kun ohjeessa sanotaan, että ykkösellä? Mutta kun ei meinaa tapahtua yhtään mitään ja vinonauhalla ois aika kiire :kieh:

Onnea kovasti =) Mä tiedän tunteen, siitä ei ole kuin pari vuotta, kun itse aloitin 7 kotiäitivuoden jälkeen ammattitutkinnon suorittamisen ja reilu 1½ vuotta sitten hain harjoittelupaikkaa. Siellä olenkin nyt töissä, mutta en ihan ammattiani vastaavassa työssä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Uskaltaako polyester taftia silittää kakkosella kun ohjeessa sanotaan, että ykkösellä? Mutta kun ei meinaa tapahtua yhtään mitään ja vinonauhalla ois aika kiire :kieh:

Kokeile nurkkaan tai pienelle alueelle. Auttasko vesi siliämiseen? Kyl mä aina kuumempaa kokeilen jos ei viileellä mitn tapahdu.

Se kutistuu jos vettä pistää. Ja kyllä se siliää, mutta kun yrittää sitä vinonauhaa silitellä niin ei tapahdu yhtään mitään. Noh, menen tästä touhuamaan jotta saa jotain aikaiseksikin.
Vitsi mä olen onnellinen sun puolesta, tahtois ja

Etsä oo kutistanu sitä valmiiks? Hui! Mä tungen aina kaikki koneeseen kutistumaan, paitsi sellasen mikä on jo kutistettu *sä-sen-sanan-mulle-kerroit-mut-en-muista* :D
Huomenna saadaan varmaan leikkiä asiakasta ja myyjää koulussa, tänäänki "pääsi" esille koko ajan |O

Se on perla-puuvilla mikä on kutistettu valmiiksi ja se kutistamis sääntö koskee vain luonnonmatskuja :D
Ja toi tafti on polyesteria, pesin sen silti kun saattaa laskea väriä.
Leikkikäähän kunnolla :D Kuulostaa aika ahdistavalle :D

Yhteistyössä