Jesse vai Jonne?

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
voiitku
jonneista ei ikininä tule mitään johtajia. kuvitelkaa jonkun ison firman pääjohtajana jesse tai jonne, ei oikein kuullosta vakuuttavalta. jesseistä tulee vain roskakuskeja, mitenkään heitä väheksymättä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ettänii:
Mulle tulee jessestä jeesus mieleen ja yks ällö pentu jesse, jollaoli kaikki hampaat vedettävä pois ennen kouluikää kun vanhemmat ei huolehtineet hammashygieniasta.

Jonnesta tullee mieleen Negativen Jonne Aaron ja sitä kauta sex and drucks and rock´n roll.

En tykkää kummastakaan.
ei ny liity kysymykseesi mutta jonne aaronia on turha liittää sex,drucks and rr.
fiksu ja tunteellinen poika se on,ota asioista selvää..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja voiitku:
jonneista ei ikininä tule mitään johtajia. kuvitelkaa jonkun ison firman pääjohtajana jesse tai jonne, ei oikein kuullosta vakuuttavalta. jesseistä tulee vain roskakuskeja, mitenkään heitä väheksymättä.
tämän perusteellahan se nimi annetaan :D.

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja voiitku:

No kertahan se ois ensimmäinenkin et tulis Jonne johtaja :)

Ei vaan, kumpikin mun mielestä iha kivoja nimiä..Jonnea ajateltiin meijänkin pojan nimeks, mut tulikin tyttö niin sen sai unohtaa..
Yhen serkkuni nimi on Jesse, eikä oo muuten mikään koulukiusaaja eikä huostaaotettu, niinkuin tuossa aiemmin yleistettiin..ihan kunnon poika on =)

kumma
ei nimi miestä pahenna. Itse tunnen molempia, Jonnet ketä tunnen ovat pullamössöpoikia, ylipainoisia ja laiskoja. Jessejä tunnen moneen lähtöön, yks on tosi urheilullinen ja hyvä koulussa, toinen vasta vauva. En mä silti näitten persoonoiden mukaan nimeä lokaan vedä tai ylistä. Molemmat kuulostaa kivalle.

tiinis
Jonne parempi, Jessejä on kolmetoista tusinassa...pojallani on kolme Jesse nimistä kaveria, niistä kaikista käytetään sitten sukunimiä et pysyis selvillä ketä tarkoitetaan:)

Yhteistyössä