jesh! selveni että työpäivät tulee 9h!

vierailija
Eikö työaikanne (sinun ja miehesi) mene yhtään lomittain, niin että toinen vie ja toinen hakee? Ja jos työpäivät ovat noin pitkiä, kai vapaapäiviäkin on myös arkena?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Eikö työaikanne (sinun ja miehesi) mene yhtään lomittain, niin että toinen vie ja toinen hakee? Ja jos työpäivät ovat noin pitkiä, kai vapaapäiviäkin on myös arkena?
mies on rakennusmies ja tekee pitkää päivää, itse olen yksityinen pph ryhmiksessä 40 kilsan päästä meidän kotonta, siksi pojan hoitoajat ovat pitkiä. meidän kunnassa ei tällähetkellä ole tarvetta lastenohjaajille :| mut jotainhan se on tehtävä kun kerran töitä on! haku on kyllä päällä koko ajan!
 
täti
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
muistuta työnantajaas että tarhassa lasta saa pitää vain 10 h(vuorohoito eri asia). ja että sulla menee työmatkoihin aamusta ja illasta jo aikaa!
olen pph ryhmiksessä ja hoitoajat lasten hoitoaikojen mukaan


silti sun lapses ei saa olla hoidossa yli 10 tuntia! kai siellä toinen tekee aamua ja toinen tulee myöhempään jos on töissä illasta pidempään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
muistuta työnantajaas että tarhassa lasta saa pitää vain 10 h(vuorohoito eri asia). ja että sulla menee työmatkoihin aamusta ja illasta jo aikaa!
olen pph ryhmiksessä ja hoitoajat lasten hoitoaikojen mukaan


silti sun lapses ei saa olla hoidossa yli 10 tuntia! kai siellä toinen tekee aamua ja toinen tulee myöhempään jos on töissä illasta pidempään?
tiedän kyllä, en haluaisi yhtään enempää 8 h. meillä 2 hoitajaa, olemme lastenohjaajia mutta teemme pph: nimikkeellä töitä joten silloin meillä voi olla se 4 lasta. ja nyt katseltiin mahd. hoitoaikoja niin jos aamuvuorolainen tulee 7 niin saattaa päästä kotiin siinä 16:00 maissa, milloin on sitten 4 lasta hoidossa. kyllähän mie tekisinkin ei se siitä ole vaan siitä että pojan hoitopäivät on niin julmetun pitikiä! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Etkö voisi sitten ryhtyä yksityiseksi perhepäivähoitajaksi?
no haluaisin ihan omaan koulutukseeni liittyvää työtä, olen lastenohjaaja. ja luulen että meidän talo ei ole ihan kovin paras mahdollinen talo pph:lle. kapeat portaat yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Eikö työaikanne (sinun ja miehesi) mene yhtään lomittain, niin että toinen vie ja toinen hakee? Ja jos työpäivät ovat noin pitkiä, kai vapaapäiviäkin on myös arkena?
mies on rakennusmies ja tekee pitkää päivää, itse olen yksityinen pph ryhmiksessä 40 kilsan päästä meidän kotonta, siksi pojan hoitoajat ovat pitkiä. meidän kunnassa ei tällähetkellä ole tarvetta lastenohjaajille :| mut jotainhan se on tehtävä kun kerran töitä on! haku on kyllä päällä koko ajan!
Aika kurjaa. Oon kunnallisessa päiväkodissa itse töissä, ja meillä pph:t tekevät samalla lailla vajaat 39h/vko kuin esim. lastenhoitajatkin.
 
viikko työaika 43.25
mulla oli viime elokuusta-nyt heinäkuuhun vähä sama juttu. töissä olin 23km päässä(suuntaansa) hoidin lapsia heidän omassa kodissa,eli niillä vanhemmilla työaika 8h+matkat..pojalla veny tosiaan hoitopäivät pitkiksi 6.45-17 oli päiväkodissa usein,joskus tuli lyhempää päivää... ONNEKSI työt loppui nyt... nii ja olen yh,ei ollut muita hakioita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Etkö voisi sitten ryhtyä yksityiseksi perhepäivähoitajaksi?
no haluaisin ihan omaan koulutukseeni liittyvää työtä, olen lastenohjaaja. ja luulen että meidän talo ei ole ihan kovin paras mahdollinen talo pph:lle. kapeat portaat yms.
Tätini on pph, ja heillä lapset ovat vain alakerrassa. Tai no, nukkuvat kyllä ylhäällä ja sielläkin on jyrkät ja kapeat raput, että sinänsä sama ku teillä.
 
niinpä
mun työaika 8-16 ja lapset hoidossa 7.05-16.55, enenpää ei päikkäri ole auki... välillä jänskättää, että ehinkö ajoissa bussiin, työmatka about 50 min...

ja tuon enenpäähän lapsi ei saa olla päikkärissä, eikä päikkärikään ole auki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Etkö voisi sitten ryhtyä yksityiseksi perhepäivähoitajaksi?
no haluaisin ihan omaan koulutukseeni liittyvää työtä, olen lastenohjaaja. ja luulen että meidän talo ei ole ihan kovin paras mahdollinen talo pph:lle. kapeat portaat yms.
Tätini on pph, ja heillä lapset ovat vain alakerrassa. Tai no, nukkuvat kyllä ylhäällä ja sielläkin on jyrkät ja kapeat raput, että sinänsä sama ku teillä.
meidän kunnassa ei kuulemma ole tarvetta pph:lle :| täytyy vaan jatkaa sitkeästi etsimistä, jotain tässä on tehtävä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
mun työaika 8-16 ja lapset hoidossa 7.05-16.55, enenpää ei päikkäri ole auki... välillä jänskättää, että ehinkö ajoissa bussiin, työmatka about 50 min...

ja tuon enenpäähän lapsi ei saa olla päikkärissä, eikä päikkärikään ole auki.
niin, niinhän se on, mutta mie en haluaisi pitää lasta niin kauan hoidossa, siksi tässä stressaan. asiallehan ei siis mahda mitään kunhan vain avaudun :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
silti sun lapses ei saa olla hoidossa yli 10 tuntia! kai siellä toinen tekee aamua ja toinen tulee myöhempään jos on töissä illasta pidempään?
No ap:han sanoi, että lasten hoitopäivän pituudeksi tulee 10h. Ei yli 10h.

Tylsää kyllä, että lapsille tulee noin pitkät hoitopäivät :/ Toivottavasti löydät paremman työpaikan lähempää kotia. Mulla tosiaan omassa työpaikassa se hyvä puoli, että on muutaman sadan metrin päässä kotoa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
silti sun lapses ei saa olla hoidossa yli 10 tuntia! kai siellä toinen tekee aamua ja toinen tulee myöhempään jos on töissä illasta pidempään?
No ap:han sanoi, että lasten hoitopäivän pituudeksi tulee 10h. Ei yli 10h.

Tylsää kyllä, että lapsille tulee noin pitkät hoitopäivät :/ Toivottavasti löydät paremman työpaikan lähempää kotia. Mulla tosiaan omassa työpaikassa se hyvä puoli, että on muutaman sadan metrin päässä kotoa :)
toivotaan. viime talvi meni mukavasti 6-8h päivillä ja pojallakin inhimilliset hoitoajat. itse en pidä hetkeäkään ylimääräistä hoidossa, en edes että käyn kaupassa. sitä kun itse näkee että se päivä on raskas lapsellekkin niin ei tahdo pitkittää enää yhtään päivää.
 

Yhteistyössä