aikansa se otti
Ja aloitan työt ensimmäisessä oikeassa työpaikassa, josta saan ihan oikeaa palkkaa, enkä mitään onnetonta harjoittelijan palkkaa
Olen niin iloinen.
Olen niin iloinen.
Meidän yliopistossa on informaatioteknologian tiedekunnassa tietotekniikan laitos. DI-koulutuksesta en tiedä.Missä opiskellaan FM:ksi tietotekniikasta? Itse olen tietojenkäsittelytieteen FM, enkä ole kuullut tietotekniikan opintosuunnista muualla kuin teknillisissä tiedekunnissa joista taas tulee DI:tä. Miten koulutuksesi eroaa DI opinnoista? Olen siis kiinnostunut, koska ko. koulutussuunta on minulle uusi tieto .
Kumpi hukassa: okulaarit vaiko lukutaito? Ap:han sanoi menevänsä suoraan töihinAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25769223:Valmistuit siis ammattityöttömäksi
Informaatioteknologian maisteriksi voi opiskella ihan yliopistossa (Turussa vaikkapa) ja Dippainssit taas valmistuu teknillisestä korkeakoulusta (esim. Aalto-yliopiston teknillinen puoli). Eroa on jonkun verran sekä työtehtävissä että koulutuksessa.Missä opiskellaan FM:ksi tietotekniikasta? Itse olen tietojenkäsittelytieteen FM, enkä ole kuullut tietotekniikan opintosuunnista muualla kuin teknillisissä tiedekunnissa joista taas tulee DI:tä. Miten koulutuksesi eroaa DI opinnoista? Olen siis kiinnostunut, koska ko. koulutussuunta on minulle uusi tieto .
Kyseessähän ei ollut Informaatioteknologian maisteri, vaan FM jolla on ollut pääaineena tietotekniikka. Itse en ollut tuosta yhdistelmästä kuullut aiemmin, ja siksi kysyin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25769343:Informaatioteknologian maisteriksi voi opiskella ihan yliopistossa (Turussa vaikkapa) ja Dippainssit taas valmistuu teknillisestä korkeakoulusta (esim. Aalto-yliopiston teknillinen puoli). Eroa on jonkun verran sekä työtehtävissä että koulutuksessa.