"vieras"
Tähän asti vaan sinnitellyt välillä rauhoittavilla ja silti herännyt jatkuvasti öisin...jokohan saisin nukuttua yön putkeen mitä ei tapahdu koskaan
No todellakin. Tämä ei ole mikään "olen nukkunut 2 viikkoa huonosti, olen aivan puhki" vaan vuosia, vuosia jatkunut tilanne.Oletko kokeillut ihan tavallisia keinoja. Oletko fyysisesti väsynyt?
Tennarit? Eipä ole tuollaiset merkit tuttuja...Jos tarkoitat tenoxeja niin heräilin kyllä niilläkin.Pyydä Tennareita, se on paras merkki. Tai xanorit on kyllä vielä mukavempia, mutta niitä ei taideta määrätä pelkkään unettomuuteen.
Mä ahmin ennen, nykyään en ja paino nousee. Mä en edelleenkään tiedä mitä nämä tennarit ovat mutta olen käyttänyt diapameja ja opamoxeja 2 vuotta epäsäännöllisesti ja koukkuun en ole jäänyt eikä toleranssi ole noussut yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ja lääkäri;22087125:Mistazapin ei ole unilääke vaan väsyttävä mielialalääke. Saattaa lisätä ruokahalua, mutta ei lihota, jos käsi ei vie ruokaa suuhun aiempaa enempää.
Sepram ei lihota!!! Eikä yleensä lisää ruokahaluakaan. Ehkäpä olet vähemmän masentunut ja ruoka maistuu... Itsekuria!
Tennareita joku suosittelee. Minä en kirjoita yhdellekään ihmiselle diatsepaamijohdannaisia. Näitä tennareiden ja pamien käyttäjiä on maailma täynnä. Lääkeriippuvaisia on pienten lasten äideissä uskomattoman paljon. Toleranssi kasvaa ja annokset suurenevat.
Totut mirtatsapiiniin muutamassa yössä ja päiväväsymys hellittää.
En minä kokonaista ole ottanutkaan! Vaan puolikkaan ja olen edelleen aivan tokkurassa. Tämä väsynyt ja tokkura on jotain aivan kamalaa. Niin kamalaa, että ekaa kertaa elämässä olen karjunut lapselle, kun olen niin saatanan väsynyt päikkäreistä huolimatta. Enkä tiedä milloin uskalla toista kertaa kokeilla...Kokeile ap ensi yönä puolikasta. Kyllä mirtatsapiiniä käytetään paljon unilääkkeenä, niilläkin joilla ei ole mieiialaongelmia.