Jes! Miehelle ylläri keksitty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyydis harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lyydis harmaana

Vieras
Sain kaveri tulemaan grillailemaan laavulle eikä ukko tiijä mittään! Toivottavasti ei ala huomenna hannaamaan kun sanon et lähetään perheen kesken sinne grillaamaan :D

Joku synttäriylläri vai muuten vaan?

Mäkin olen miettinyt miehelle yllätystä...sitten kun vauva ilmoittaa tulostaan, haluaisin kertoa sen miehelle ns. "isyyspakkausken" merkeissä :D Mutta mitä himputtia sinne pakettiin voisi ostaa ja siten, ettei paketin hinta nyt ihan sataseen kipua?!
Joskaan kiire tällä ei ole, kun vauva jostakin syystä on päättänyt antaa odotuttaa itseään. Mutta siis suunnittelun tulisi olla kunnossa siinä vaiheessa, kun plussa paukahtaa, jotta pääsen sitten pikapikaa ostamaan kaiken tarvittavan :D

Hyviä ideoita tosiaan :)

Mulla oli joskus listttuna hyviä ideoita, mutta koska tämä mahankasvatusurakka tosiaan on antanut odotuttaa itseään, on se jonnekin kadonnut jo jokunen aika sitten...joten eikun uutta listaa kyhäämään :)

Minä tein miehelleni isyyspakkauksen ja keräsin siihen kaikenlaista.. se kyllä vähän paisui, että ihan satanen ei tainnut riittää. Mutta jokatapauksessa keräsin siihen mm. vauvaoppaan miehelle, isä-mukin, sisu-askin, korvatulpat, energiajuomaa, suojahanskat, isä-tyynyliinan, sitten joitakin juttuja lapselle (käsinukke, kylpylelut, ruokalusikka, talkkia, kylpyöljyä --> hyödyllisiä myöhemmin, puuttuvat äitiyspakkauksesta :)).

Yhteistyössä