JES!!! Meillä alako jo joulu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
neitistä on tulossa hyvää vauhtia samanlainen joulupöljä ku äitistään :D :heart: :xmas:

sai valita kaikista nuista lasten leffoista sen mitä haluaa kattoa tänään (koska lauantai on pienellekki leffailta) ja hän halus mikki hiiren: joulu ankkalinnassa :D :laugh: :laugh:

ai että... :heart: :heart: :heart: :D

voi ei...kohta se joulu kiirus alkaa. tietää taas rahan menoa...mutta on se vain ihanaa aikaa, etenkin, jos on lunta =) meillä ei ole vielä joulun ajan työvuoroja tullut ja toivon etten joudu olemaan töissä jouluaattoa.

Joulu on taas, joulu on taas... :D Oon jo useamman päivän kierrellyt pökerryksissä kaikilla netin ihanilla joulusivuilla ja niin se joulufiilis nousee taas pintaan. Muutaman lahjanki oon jo hankkinut pukinkonttiin sekä suunnitellut millaisen joulukalenterin teen pojille tänä vuonna :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja LotL:
Joulu on taas, joulu on taas... :D Oon jo useamman päivän kierrellyt pökerryksissä kaikilla netin ihanilla joulusivuilla ja niin se joulufiilis nousee taas pintaan. Muutaman lahjanki oon jo hankkinut pukinkonttiin sekä suunnitellut millaisen joulukalenterin teen pojille tänä vuonna :xmas:

no sama homma... :ashamed: :ashamed:

ja mie meen ihan sekasin ku pääsen tuonne toys'r'usiin taas... :whistle: :ashamed: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kuopus kanssa tykkää tosta Nalle Puhin joulu-leffasta :D

Ja mä ihan jouluhullu, eihän tässä kuin 2kk niin saa jouluvalot ikkunoihin ja partsille :wave: :wave:

no mie laitoin jo partsille ne lyhdyt...:ashamed: :snotty:

mutta niitä voi käyttää näin syksyn tullessaki valasemaan pimenevää iltaa :D :saint: :xmas: