JES! Kulmien välissä olevat rypyt silisivät kotikonstein!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28390580]Jep, näin se on! mullakin bmi melkein 25, ikää 38 eikä vielä rypyistä voi puhua, juonteita kyllä on, lähinnä hymynjuonteita =)[/QUOTE]

*naurua*

Mä olen kokeillut noita Frownies-lappuja, ja kyllä ne ihan oikeesti toimii. Niitä on vaan vähän rasittava liimailla, kun toimii ?iin kuin postimerkit, ja pitää pitää paikallaan kunnes kuivuu.... enkä ole jaksanut pitkään aikaan tilata lisää (eikä ole oikeen ollut ylimääräistä rahnaakaan) vaikka tarvetta kyllä olisi. En mäkään ilmeisesti osaa olla kurtistelematta :snotty: Pitäis varmaan teippailla, kun ei kauheen kivalta vihainen ilme näytä :)

Täytin juuri 41 eikä mulla vielä ole ryppyjä, ihan vaan muutama ilmejuonne silmäkulmissa. 10 vuotta nuoremmalla sisarellani on isommat rypyt, mutta hän on normaalipainon alarajalla. Mulla taas BMI 25. Ilmeisesti se on ryppyjen kannalta parempi kun on vähän rasvaa, iho ei rypisty niin äkkiä.

Itse täytin saman verran, ja ryppyjä alkoi tulla valtavasti nelinkympin tietämillä. Alan uskoa väittämään, jonka mukaan kollageenin tuotto loppuu 40-vuotiaana. Tilanne vaihtelee vireystilan ja hormonitilanteen mukaan. Väsyneenä olen kuin mummo, virkeänä ja hyvinvoivana melkein tyttönen. Onneksi on vartalo trimmissä, niin pojat erehtyvät vielä vislaamaan, kun eivät lierin alta ryppyjä näe.

Joka tapauksessa yksi ase ryppyjä vastaan on RASVAUS. Sekaiholla voi olla haasteellista löytää sopivat hoitotuotteet, etenkin jos vaihdevuodet jo lähestyvät ja hormonit heittelevät. Ei voi tietää, milloin tietty rasva auttaa ja milloin aiheuttaa näppyongelman. Aurinkoa ja tupakkaa pitäisi välttää. Aurinkovaurioiden korjaaminen taitaa olla lähes mahdotonta, ja itselläni niitä on. Mikroneulausta tein keväällä sarjan ja toisen aion tehdä syksyllä. Aika vähäinen tulos. Kasvojumpalla saan ainakin tilapäistä apua (silmäluomet ja kulmat roikkuvat, kulmat ovat eri korkeuksilla).

Mielestäni ryppyjä saa olla, jos ovat edes kohtuulisen ystävällismielisiä ryppyjä. Otsaan on jopa helpompi vaikuttaa kuin silmänympärysihoon (rasvaus, jumppa, mikroneulaus, aurinkolasit ja lierillinen hattu). Suun ympärys on toinen haasteellinen alue, jos on kovin jännittynyt. Kasvojumppaa suosittelen siihenkin.

Korealais ryppy-seerumi sisastaa Human Stem Cell Mediaa. Kokeilin ja se toimii hyvin. Saa ostaa tasta www.AVANaturals.Store Sita kannattaa olla lahella aina vaikka varmuuden vuoksi et saa laittaa silmien alle niina paivina kun pitais naytta tarkealta.. Mutta! Se on paljo parempi kayttaa joka paiva vaan sen takia kun se on helppo ja nopea, ja se on terveellinen iholle.

Korealais ryppy-seerumi sisastaa Human Stem Cell Mediaa. Kokeilin ja se toimii hyvin. Saa ostaa tasta www.AVANaturals.Store Sita kannattaa olla lahella aina vaikka varmuuden vuoksi et saa laittaa silmien alle niina paivina kun pitais naytta tarkealta.. Mutta! Se on paljo parempi kayttaa joka paiva vaan sen takia kun se on helppo ja nopea, ja se on terveellinen iholle.

Aineen nimi on CellZyme ON-TOX antiaging serum.(y);)

Yhteistyössä