Jes, keksittiin juuri miehen kanssa loistava keino ulosottovelkojen maksuun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"köyhä"

Vieras
Mies tuossa juuri keksi, että miten saadaan meidän ulosottovelat mukavasti maksettua. Nostetaan meidän kelan tukien veroprosentti niin korkeaksi, että saadaan isot veronpalautukset, nehän menee sitten aina suoraan ulosottoon.

Ja kun me saadaan siis joka kuukausi vähemmän rahaa kelasta, maksaa sossu meille sen puuttuvan osuuden. :) Ei siis menetetä yhtään mitään.

ihan vaan vinkkinä ap:lle.. Sossu ei todellakaan maksa tota erotusta jos vero % on liian iso.. Sossuun pitää toimittaa vähintää kerranvuodessa verotiedot ja niistä tuo kusetus näkyy ja joudutte maksamaan sossulle takas noi rahat....

Helpommalla pääsette jos teette ulosoton kanssa maksusuunnitelman, se sossu ottaa menona huomioon

ihan vaan vinkkinä ap:lle.. Sossu ei todellakaan maksa tota erotusta jos vero % on liian iso.. Sossuun pitää toimittaa vähintää kerranvuodessa verotiedot ja niistä tuo kusetus näkyy ja joudutte maksamaan sossulle takas noi rahat....

Helpommalla pääsette jos teette ulosoton kanssa maksusuunnitelman, se sossu ottaa menona huomioon

Maksaa, maksaa. Maksaa tälläkin hetkellä siis erotuksen kun miehen prosentti on tuo 32,5. Siitähän me tämä idea sitten keksittiinkin.

Ihanko tosi sossu ottaa ulosottovelkojen lyhennyksen huomioon toimeentulotuessa??? Tuota en ole tienny ja olen lyhentäny vähistä rahoista, kiltisti joka kuukausi 100 €...Ja saadaan siis toimeentulotukea... :(

Ja mä oon se, joka käy täyspäiväisesti töissä, hoidan kolme lasta, maksan asuntovelkaa JA MAKSAN MYÖS TEIDÄN HUIJAUKSEN. Ei ne rahat sinne sossuun tyhjästä ilmaannu.

Yhteistyössä