jes jes huomenna viihteelle...lähteekö joku muu??

Mä lähden virtuaalisesti viihteelle, juon hirveesti siideriä ja poltan tupakkaa!!! Oikeesti vaapun viimesilläni pitkin asuntoa ja voin vain haaveilla rekorderlig-siideristä ja vihreästä barclaysta....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 17:49 minäminäminä kirjoitti:
Mä lähden virtuaalisesti viihteelle, juon hirveesti siideriä ja poltan tupakkaa!!! Oikeesti vaapun viimesilläni pitkin asuntoa ja voin vain haaveilla rekorderlig-siideristä ja vihreästä barclaysta....

otan osaa :D kyllä se aika vielä koittaa kun saat toteuttaa nuo B)

Mä lähen Waltaria katsastamaan! Enkä sille mitään voi että keikka on äitienpäiväaattona :whistle: Keikkaa ennen kierrellään katselemassa keskustassa lisääkö viisut hulinaa :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 18:01 auryn kirjoitti:
Mä lähen Waltaria katsastamaan! Enkä sille mitään voi että keikka on äitienpäiväaattona :whistle: Keikkaa ennen kierrellään katselemassa keskustassa lisääkö viisut hulinaa :D

ootteko hesassa kiertelemässä?? siellä voidaan meinaan törmätä :xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:37 helläheluna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:35 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
en lähe, mut aattelin ilmoittaa senkin täällä, niin ei tule sit mitään sanomista :whistle:

hyvä, mä laitan merkinnän tonne tiimarivihkoon että et ole viihteellä tänä viikonloppuna :whistle:

juu laita, niin sit ku joku mulle ens viikolla sanoo et vastahan viime viikonloppuna joit, niin sulla on ylhäällä etten juonu :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:31 helläheluna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 18:01 auryn kirjoitti:

ootteko hesassa kiertelemässä?? siellä voidaan meinaan törmätä :xmas:
Hesassa juuh :D Ja tarkotus on hakea teinimeininkiä, että saa tulla sanomaan jos näkyy yläikänen teini maastohameessa hillumassa :whistle:

Yhteistyössä