Jep. Unohtivat sitten TAYSista lähettää ajan jalan murtuman kontrolliin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Parin viikon päästä on kipsi ollut 6 viikkoa, silloin pitäisi käydä röntgenissä ja lääkärillä ja kipsi pitäisi vaihtaa saapasortoosiin. Soitin poliklinikalle kun aikaa ei ole kuulunut postitse, eikä minulle mitään ollut varattu! Seuraava vapaa aika lääkärille olisi ollut kuukauden päässä :o En kiitos kyllä pidä kipsiä turhaan sen takia ettei ole aikoja! Leikkaustakin jouduin odottamaan kolme viikkoa murtumasta sen takia, että lääkäri oli lomalla (aluksi puhuttiin kahdesta viikosta).

Lääkärin pitäisi soittaa minulle kun palaa töihin maanantaina. Minä olen tosin koulussa ja joudun luennolta köpöttelemään keppien kanssa ulos kun puhelu tulee. Odotan innolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla varattiin osastolta jo kontrolliaika, eli aika oli tiedossa jo kotiin lähtiessä. Sormi operoitiin tossa 3 viikko sitten.

mullakin varattiin osastolta lähtiessä, sain samassa kun kotiutuspaperit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla varattiin osastolta jo kontrolliaika, eli aika oli tiedossa jo kotiin lähtiessä. Sormi operoitiin tossa 3 viikko sitten.

Tuo olisikin fiksua. Sain vain paperin, jossa oli aika kipsinvaihtoon (vaihdettiin kahden viikon päästä leikkauksesta) ja jossa luki että aika polille tulee kirjeitse kotiin myöhemmin.

Yhteistyössä