Jep. Minulla on ihana anoppi.. ARGH!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nanna90

Vieras
Pakko purkaa tänne.. Pistää niin vihaksi!!
Anoppi pääsi perskule taa sanomaan...
Kerroin hänelle, että tein abortin viimeviikolla koska vauvallamme oli 18-trisomia.
Anoppi tuumas tähän " Etkö sä saa edes yhtä lasta tehtyä?! xxxx(mieheni) ei voi olla mitään vikaa, koska sillä on jo xxxx (lapsi entisestä suhteesta).! Olisko kannattanut kertoa suvulle ettet saa lapsia ennenku pappi sano aamen.! Ei se xxxx (mieheni) jaksa sinua pitkään kattoa, ku et sitä lasta saa. Hyvä vaan että oli kiero ja kehitysvammanen lapsi. Päästäänpähän susta pian eroon!

Ensinnäki, minä voin saada lapsia, ainaki tutkimuksien mukaan.. Tuskin mieheni meni sen takia kanssani naimisiin jotta teen paljon lapsia. Ja hän tiesi kyllä tilanteen.
Anoppi sano kyllä tuon päissään, mutta silti...

Itkettää.. :´(

Todella törkeää ja asiatonta :( taitaa hällä itsellään olla joku ongelma, joka ei todellakaan ole sun vika, ainakaan tässä asiassa! jätä yksinään vouhkaamaan tommoset anopit!!

No miksi ihmeessä olette missään tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa? Kyllä tuosta voi ihan välit katkaista, myös miehen pitää olla mukana hommassa ja oikeasti antaa noottia äidillensä. Jos siihen ei pysty, niin ihmetyttää.

Kannattaa ottaa ihan selkeästi vaan kaikkien vaikeiden ihmisten kanss sellainen kanta, että ne välit voi aina katkaista jos ei osata käyttäytyä. Kunnioitusta tältä naiselta tuskin tulet saamaan, vaikka lapsia te joskus saattekin. Turhaa murehdit etukäteen, toivottavasti tärppää =)

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
sanoko todella noin??? huhhuh,mikä anoppi,kamala! voisko miehes vähä jutella äitinsä kanssa? törkee eukko.

On se huomattu että hänelle ei voi puhua järkeä.
Ja en ois missään nimessä kertonut anopille asiasta, mutta oli mieheni velipojalla lipsahtanut. prkl!

Niin. Saas nähdä milloin anoppi kupsahtaa muutenki.. Sen verran hyvin on nyt vuoden aikana maistunut alkoholi. Häihinkään ei päässy koska mieheni ei halunut häntä sinne jos on päissään.
Ja päissäänhän se oli. Ja seki oli anopin mielestä minun vika ettei päässy..

Miime: Sanoit juuri oikein. Käänteinen lottovoitto...