jep jep... poikien elämä piti taas eksän mennä sotkemaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
elikkä eksälle tuli ero naisystävästään kesäkuun alussa (olivat kimpassa parisen vuotta) ja nippanappa nainen ja koira muuttivat pois niin jo on taas poikien isällä uusi *rakas*.... juu ei toki kuulu mulle eikä edes kiinnosta muuta kuin siinä mielessä et pojat varmasti tosi hämillään asiasta.. miksei aikuinen mies voisi seurustella ensin ihan itekseen ja vasta myöhemmin jos juttu luistaa esitellä lapsille!!??

ja ei tarvi kenenkään sanoo et oon kade tms.. koska en ole.. en vain pidä että lapsilleni annetaan tuollainen malli aikuisten seurustelusta ja kertakäyttösistä ihmissuhteista.

Juu sellaisiahan ne ex:ät on, mut ajatteles et jos se ex olis kiva, normaali ja järkevä niin tuskinpa se olis ex...tää helpottaa minua kun ex puuhaa kaikkea vähemmän fiksua.

ymmärrän täysin.me en ottais exääni takas ikänä,mulla on itse asiassa itselläni tuore suhde.ei tulis mieleenkään esitellä häntä lapsille ennen ku tiedän et hän jää elämääni.mies tahtoi esitellä lapset 2viikon tuttavuudelleen,sanoin ettei onnistu.et sit kun nainen on ja pysyy niin toki sit mut ei vielä tarvii tutustua kaiken maailmaan tapailu kavereihin.

nii-i ja millä sitte lapsille selität mitä isi puuhaa...?
lapsethan vaan oppivat että kaikki johon kiintyvät kävelevät heidään elämästään pois, ei kannata tykätä kenestäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Juu sellaisiahan ne ex:ät on, mut ajatteles et jos se ex olis kiva, normaali ja järkevä niin tuskinpa se olis ex...tää helpottaa minua kun ex puuhaa kaikkea vähemmän fiksua.

Loistavaa, noin mäkin rupeen aattelee, kun ex seuraavan kerran törttöilee ;) Onneks ei oo enää mun riesana ;)

Minustakin olisi hyvä, että ensin katsotaan tuleeko suhteesta mitään vakavampaa ja kun ollaan päästy sille vakavalle tasolle, niin vasta sitten esiteltäisiin uusi kumppani lapsille.

Joskus kun käy niin, että uudet nais-/miesystävät vaihtuvat tiuhaan tahtiin, eikä se ole lapsille ainakaan hyväksi. Turhaan sekoittaa lasten päätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ex:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Loistavaa, noin mäkin rupeen aattelee, kun ex seuraavan kerran törttöilee ;) Onneks ei oo enää mun riesana ;)

en mä oo omana riesanani pitäny eksän törttöilyjä enää aikoihin! mut nyt ne on sitten lasten riesoja!! lapset kasvaa ja ymmärtää enemmän ja enemmän asioita kaiken aikaa

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
elikkä eksälle tuli ero naisystävästään kesäkuun alussa (olivat kimpassa parisen vuotta) ja nippanappa nainen ja koira muuttivat pois niin jo on taas poikien isällä uusi *rakas*.... juu ei toki kuulu mulle eikä edes kiinnosta muuta kuin siinä mielessä et pojat varmasti tosi hämillään asiasta.. miksei aikuinen mies voisi seurustella ensin ihan itekseen ja vasta myöhemmin jos juttu luistaa esitellä lapsille!!??

ja ei tarvi kenenkään sanoo et oon kade tms.. koska en ole.. en vain pidä että lapsilleni annetaan tuollainen malli aikuisten seurustelusta ja kertakäyttösistä ihmissuhteista.

ihan kuin meillä.mun ex kans eros pari kuukautta sitte ja nyt on uuden kans ja heti vei pojan näytille...outoa minusta :headwall:

Totta, että olisi voinut vähän aikaa "katsoa", tuleeko siitä suhteesta jotain. Mutta on siinä sekin, ettei aina voi tietää pitkästäkään (vuosia kestäneestä) suhteesta tuleeko siitä(kään) mitään. Mun miehen exällä on ollut noin 3-4 suhdetta kolmen vuoden aikana, pisin kesti yli vuoden. Kaikista se on toitottanut miehelleni että on löytänyt suuren rakkauden, mutta yhtään ei ole esitelty murrosikäiselle pojalle. Ehkä hyvä, mutta toisaalta kaksinaamaista. Poika kyllä tietää, ettei äiti ole pyhimys. OLi nimittäin pettänyt miestään avioliiton aikana ja paljasti sen eron jälkeen pojan kuullen X(

Yhteistyössä