Jep jep. Odotin sitten 7 tuntia päivystyksessä tänä yönä.

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22850692:
Sultako ei ap otettu esim. verikoetta (pika-CRP) eikä sua kukaan jututtanut ennen lääkärille pääsyä?
Kun menin päivystykseen niin ilmoittauduin hoitajalle, joka otti tiedot ylös. Siitä 5 min. ja olin verikokeissa (mm. crp). Sitten odotin sen 7 tuntia.

Joku sanoi odottaneensa 5 tuntia vauvan kanssa. Totta, tuo on todella kohtuutonta ja aikuinen jaksaa paremmin vaikka 7 tuntia. Mutta miksi näistä pitää "kilpailla" kellä on ollut rankin odotus? Jaoin tässä nyt vain oman kokemukseni. Että 7 tuntia odotin ja oli aika rankkaa. Ja mites teillä muilla.

Ja todellakin tiedän, että hoitajat ja lääkärit painaa siellä niska limassa. Missä arvostelin heitä? Kritisoin tätä koko asian hoitamista. Pitäisi olla enemmän henkilökuntaa.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";22850693]mä olen odottanut joskus päivystyksessä itse angiinassa 39 asteen kuumeessa, kuumeinen 1,5v korvatulehdus potilas sylissä aamu 9 mentiin , ilta 18 päästiin vastaanotolle. Niin ne lapset pääsee edelle. oltiin vaan molemmat niin huonossa kunnossa, ettei jaksettu mennä kyseleen vuoromme perään. onneksi lapsikin oli niin sairas, että nukkui melkein koko ajan sylissä. ei muuten ollut eväitäkään mukana, mutta vettä onneksi sai talon puolesta.[/QUOTE]

Ihan kamalaa :( Ja tuokin, että joku oli odottanut 8 tuntia itkevän vauvan kanssa :(

Yöllä onneksi pikku potilaat näyttivät pääsevän kohtuu ajassa. Enkä minä muutenkaan tässä tarkoita, että jonkun muun vaiva on vähäisempi ja minun olisi pitänyt päästä edelle. Vaan, että jossain on vikaa kun pitää odottaa noin pitkiä aikoja. Varsinkin nämä lasten kanssa odottaneet!
 

Yhteistyössä