Jenkeistä tilaaminen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten onnistuu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten onnistuu?

Vieras
Onko kukaan tilannut ulkomailta ( nyt jenkeistä kysymys) esim. vaatteita tai muuta tavaraa? Itse tuossa koitin mutta eivät laita suomeen tulemaan vaan pitäisi hommata jenkeistä osoite ja sitten sitä kautta saada tavarat suomeen. Siis mitä ihmettä? Kokemuksia?
Kiitos. :)

Niin aika monet firmat ei toimita kansainvälisesti. Käytännössä jos tuolta haluaisit tilata, sulla pitäisi olla joku tuttu siellä, jolle toimittaisivat tavarat ja hän lähettäisi ne taas sulle. Eli kaksinkertaiset postikulut. Kannattaa katsella muita nettikauppoja ja tsekata aina ensin se delivery-kohta, että toimittavatko Suomeen edes.

Onko kukaan tilannut ulkomailta ( nyt jenkeistä kysymys) esim. vaatteita tai muuta tavaraa? Itse tuossa koitin mutta eivät laita suomeen tulemaan vaan pitäisi hommata jenkeistä osoite ja sitten sitä kautta saada tavarat suomeen. Siis mitä ihmettä? Kokemuksia?
Kiitos. :)

Osa ei tosiaan lähetä kuin maan sisällä. Mutta aika iso osa lähettää ihan normaalisti. Googleta forwarding address...

Saisiko kyseisiä tuotteita briteistä?
Mä tilaan aika paljon just amazonista, joka toimittaa ilman postikuluja suomeen tietyn summman ylimenevät ostokset, eikä tule yllätyksiä tullin kanssa :)

Yhteistyössä