Jenkeissä "vähän" isommat tuomiot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sieltä kuuluu muutakin hauskaa kuten tarina miehestä, joka osti vakionopeudensäätimellä varustetun asuntoauton. Laittoi säätimen säätämään vauhdin sallittuun nopeuteen ja meni keittämään kaffetta takaosaan. Kolarihan siitä tuli, auto siis ajoi ojaan ja omistajalle tuli ruhjeita. Asia oli sitten oikeudessa ja mies voitti, koska käyttöohjeissa ei ollut sanottu, että vakionopeudensäädin ei tarkoita, että auto myös ohjaa itse itseään. Tiedä sitten, onko tosi juttu.

[QUOTE="vieras";26414846]Nainen sai treffikumppaniltaan herpeksen - ja oikeudessa liki miljoonan - Ilta-Sanomat

Saisiko tuosta Suomessa edes tuomiota, kun ei ole HIV kyseessä?[/QUOTE]

Kohta joku joka tietää sairastavansa infulensaa tartuttaa kaikki. On se työnantajalle mentystä.
Miten ees voitti? Herpes ei tapa! Amerikkalaisilla menee överiks nuo oikeus jutut!
Meinasinkin tässä jo palkata amerikkalaisen asiánajan kun näistä suomen asianajajista kun
ei tiedä. Ne voittas varmaan joka jutun.

Alkuperäinen kirjoittaja hörö;26415289:
Sieltä kuuluu muutakin hauskaa kuten tarina miehestä, joka osti vakionopeudensäätimellä varustetun asuntoauton. Laittoi säätimen säätämään vauhdin sallittuun nopeuteen ja meni keittämään kaffetta takaosaan. Kolarihan siitä tuli, auto siis ajoi ojaan ja omistajalle tuli ruhjeita. Asia oli sitten oikeudessa ja mies voitti, koska käyttöohjeissa ei ollut sanottu, että vakionopeudensäädin ei tarkoita, että auto myös ohjaa itse itseään. Tiedä sitten, onko tosi juttu.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja hörö;26415289:
Ainakin yhdessä leffassa oli vastaava tilanne, kuski tosin meni ottamaan suihin mieheltään.

Yhteistyössä