Jenkakahvat ja pömpö maha

Hra
Miksi pitää viime tipassa alkaa näitä miettimään? Naisilla tuntuu olevan jokseenkin yleistä tämä "miten nopeasti kiloja pois" -mentaliteetti. Ethän sä saa tossa ajassa kuin paastoamalla kilo-pari lähinnä nestettä pois.
 
"Pomm"
empire-mallinen mekko tai tunika eli laskeutuvan kankaan alle piiloon tai joku "kuistesukka" vaate :) korsetti, muotoilevat housut tms..... vaatteilla piiloon= nopea ja helppo konsti.

Jos pömppö ja kahvat seurausta synnytyksestä niin se iho palautuu sitten kun palautuu.... liikunta tietenkin auttaa myös mutta 3vk on jokseenkin lyhyt aika => ei varmoja tuloksia
 
kestopömppis
[QUOTE="Pomm";23705851]empire-mallinen mekko tai tunika eli laskeutuvan kankaan alle piiloon tai joku "kuistesukka" vaate :) korsetti, muotoilevat housut tms..... vaatteilla piiloon= nopea ja helppo konsti.

Jos pömppö ja kahvat seurausta synnytyksestä niin se iho palautuu sitten kun palautuu.... liikunta tietenkin auttaa myös mutta 3vk on jokseenkin lyhyt aika => ei varmoja tuloksia[/QUOTE]

Täällä yks kestopömppiksen omistava mamma, maha venyi järkyttäväksi raskauden aikana (eteenpäin kallellaan oleva kohtu piti huolen siitä, että kaikki kasvoi eteenpäin) ja nyt paaaaljon myöhemmin pömppömaha on edelleen olemassa.

Noista empiretyylisistä vaatteista sen verran, että mulla ainakin jostain syytä tekee helposti vaikutelman että olen raskaana. Siis vaikke tuo mun pömppis nyt mikään niin iso enään ole, se jotekin ekstrakorostuu empirelinjaisissa vaatteissa. Sama homma yleensä tunukoiden suhteen, vaikka luulisi niiden sopivan. Kaipa mun ongelmana on sekin että olen muutoin suht hoikassa kunnossa, pussukka vaan pömpöttää mahan kohdalla.
 

Yhteistyössä