B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Ai niin, osaan toisenkin erittäin käyttökelpoisen lausahduksen! Keine Ahnung eli Ei aavistuskaan. :xmas: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Jaa, onko teille ihan outo Ich liebe dich?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Guten Neu Jahr tai jotain tuonne päin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Guten Neu Jahr tai jotain tuonne päin.
Se on Das Jahr joten täytyy mennä Gutes neues Jahr
Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Ich möchte eine bier,bitte! Ei ainakaan janoon pääse kuolemaan Saksassa.:-D
Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Guten Neu Jahr tai jotain tuonne päin.
Ok.Hyvä,että Huuhkajatar taitaa paremmin Saksan salat.:-D
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Guten Neu Jahr tai jotain tuonne päin.
Heh, en mä sitä turhaan ole kerrannut tän syksyn aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:Guten Neu Jahr tai jotain tuonne päin.
Heh, en mä sitä turhaan ole kerrannut tän syksyn aikana.
Ja sen huomaa!
Laitappa saksaksi tämä lause:Juustoa jaksan minä kilokaupalla syödä.
Se joskus vuonna 1 ja 2 opetettiin saksan tunnilla,mutta en muista sitä enää..Se kuulosti silloin aika hauskalta.
Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:dääm. ,mistä noi ässät tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:dääm. ,mistä noi ässät tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:dääm. ,mistä noi ässät tulee?
das Jahr; wir wunschen Ihnen ein Gutes neues Jahr.