Jekku miehelle *TURHA*

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihan vaa läpällä. Tykätään jekuista. Ollaan lapsellisia sillä tavalla. Tulipahan taas todistettua, miten täällä vedetään palkokasvit nenään joka asiasta.
no lapsellisia ainakin olette. en mä haluais että mun korteissa lukis jotain mitä ei oikeasti ole. huumori on sitten ihan erikseen.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Tosi hauskaa. Mitäpä jos miehes salaa haaveilee vauvasta? Mitäs jos ihahtuu kovastikin ja sun täytyy sit nolona pyydellä anteeksi huonoa läppää... joskos vaan keksisit jotain muuta, jos on tunne että miestä on pakko jotenkin höynäyttää :/
Me puhutaan vauvahaaveista avoimesti. Sellasia ei tällä hetkellä ole ku meillä on pieni vauva.

ap
En nyt tiedä, miks sille tulis pahamieli. En kuitenkaa aio jatkaa juttua mitenkää. Meillä on pieni vauva niin näiden huonosti nukuttujen unien jälkeen uus vauva ei oo kummankaan mielessä.
Mä en kyllä aio jatkaa teidän kanssa vääntämistä. Menkää seuraavaks arvostelemaan vaikka lestadiolaisia ja pulloruokkijia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En nyt tiedä, miks sille tulis pahamieli. En kuitenkaa aio jatkaa juttua mitenkää. Meillä on pieni vauva niin näiden huonosti nukuttujen unien jälkeen uus vauva ei oo kummankaan mielessä.
Mä en kyllä aio jatkaa teidän kanssa vääntämistä. Menkää seuraavaks arvostelemaan vaikka lestadiolaisia ja pulloruokkijia.
mikä siinä tekstissä sitten on niin hauskaa????ei vaan tajua. elä aloita jos et sitten ole tarpeeksi aikuinen hyväksymään eriävää mielipidettä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Niin no kun mä en vaan ymmärrä että mitä hauskaa tossa on?
En minäkään ymmärrä, mut ehkä mä olenkin tyhmä?? :eek:

Ai niin, tietenkin se mies nauraa katketakseen, kun totuus selviää, niinhän se onkin. HAH HAA

Yhteistyössä