no lapsellisia ainakin olette. en mä haluais että mun korteissa lukis jotain mitä ei oikeasti ole. huumori on sitten ihan erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan vaa läpällä. Tykätään jekuista. Ollaan lapsellisia sillä tavalla. Tulipahan taas todistettua, miten täällä vedetään palkokasvit nenään joka asiasta.
Me puhutaan vauvahaaveista avoimesti. Sellasia ei tällä hetkellä ole ku meillä on pieni vauva.Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Tosi hauskaa. Mitäpä jos miehes salaa haaveilee vauvasta? Mitäs jos ihahtuu kovastikin ja sun täytyy sit nolona pyydellä anteeksi huonoa läppää... joskos vaan keksisit jotain muuta, jos on tunne että miestä on pakko jotenkin höynäyttää :/
Älä nyt . Mut nyt.Alkuperäinen kirjoittaja manna:no onpa taas. miehesi ehkä arvaa sen pilaksi, koska teillä kerran on vauva.
mikä siinä tekstissä sitten on niin hauskaa????ei vaan tajua. elä aloita jos et sitten ole tarpeeksi aikuinen hyväksymään eriävää mielipidettä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En nyt tiedä, miks sille tulis pahamieli. En kuitenkaa aio jatkaa juttua mitenkää. Meillä on pieni vauva niin näiden huonosti nukuttujen unien jälkeen uus vauva ei oo kummankaan mielessä.
Mä en kyllä aio jatkaa teidän kanssa vääntämistä. Menkää seuraavaks arvostelemaan vaikka lestadiolaisia ja pulloruokkijia.
tai laittas vaikka että ei usko että on lapsen isä...yhtä hauskaa =)Alkuperäinen kirjoittaja hoh!:Toivottavasti ukkos laittaa vieraan naisen nimen sun äitienpäivä korttiin!
Ihan vaan tsoukkina...
En minäkään ymmärrä, mut ehkä mä olenkin tyhmä??Alkuperäinen kirjoittaja plm:Niin no kun mä en vaan ymmärrä että mitä hauskaa tossa on?
Ai sä oot marttyyyr.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan vaa läpällä. Tykätään jekuista. Ollaan lapsellisia sillä tavalla. Tulipahan taas todistettua, miten täällä vedetään palkokasvit nenään joka asiasta.
Laita että kolmoset tulossa. Aina vaan hauskempaa.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hitsi, mähän voisin tehdä samalla tavalla! Kuopus on nyt vajaa 2kk. Mies nauraa varmaan kippurassa. :kieh: