Jeesus on tie, totuus ja elämä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vuosia kestäneen totuuden etsiminen jälkeen. Eksyin meditaation pariin, mutta armossaan Herra pelasti, kun vihdoin nöyrryin hänen edessään ja aloin myös ihan järjellä kyseenalaistaa asioita ja opetuksia. Herran armoahan se tietysti silti täysin oli, eikä omaa ansiota.

Ihmisiä tulee uskoon monenlaisista elämäntilanteista; vaikeista ja ns. ulkoisesti helpoista. Tasapainoisista ja epätasapainoisista.

ap
Armoa?
 
Vasta jälkikäteen huomasin, että tuo kysymys uskoontulosta oli sinulta Echo, joka olet myös uskossa. En olisi lisännyt viimeistä kappaletta jos olisin huomannut. Näillä palstoilla on niin tottunut selittämään asiat auki monella tasolla ei-uskoville, että tulee näköjään jo aika automaattisesti. Tämä palsta on jotenkin myös hieman epäselvä ainakin omaan silmään, tykkäisin sen puolesta mielummin käyttää vauva.fi:tä.

ap
Ei se mitään. Oli kiva lukea sun tiestäsi uskoon (y)

Itse en tullut uskoon mitenkään kärsimysten kautta, pikemminkin menojalka vipatti bilettämään nuorena aikuisena ja Jumalan kutsu tuli mielestäni huonoon aikaan. Mutta onneksi vastasin kutsuunsa myöntävästi, sain paljon enemmän. :)
 
vierailija
Ei se mitään. Oli kiva lukea sun tiestäsi uskoon

Itse en tullut uskoon mitenkään kärsimysten kautta, pikemminkin menojalka vipatti bilettämään nuorena aikuisena ja Jumalan kutsu tuli mielestäni huonoon aikaan. Mutta onneksi vastasin kutsuunsa myöntävästi, sain paljon enemmän.
Kiva oli lukea myös sun kokemuksesta! Jumala tietää oikean ajan kutsua.. Mä yritin tutustua ekaa kertaa Raamattuun varmaankin noin kolme vuotta sitten ja eihän se auennut ollenkaan. Ja nyt Pyhän Hengen kanssa Herran sana avautuu joka päivä syvemmin ja syvemmin - sen tosiaan tuntee kuinka Raamattu on elävä. Jeesus ilmestyi myös samoihin aikoihin (tämän kokemuksen kautta koin ensimmäistä kertaa miltä todellinen rakkaus tuntuu), mutta silloin luulin, että hän on yksi henkinen mestari muiden joukossa.. Tekee pahaa edes ajatella tuota..

Olisi kiinnostava kuulla miten Herra sinua kutsui, jos haluat jakaa! Ja mainitsit, että olet yhteiskristillinen uskova. Et siis kuulu mihinkään tiettyyn kirkkoon? Uusi termi mulle!

ap
 

Yhteistyössä