Jeesus on tie, totuus ja elämä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saako tällä palstalla keskustella uskosta?

Asiallisetkin uskoon liittyvät aloitukset poistuu Vauva.fi:stä hyvin nopeasti - keskusteluun halukkaita uskovia sieltä kuitenkin löytyy enemmänkin.

Siunausta kaikille!
 
vierailija
Siunausta kaikille vastanneille. Ei haittaa ei-uskovien viestit - uskovalle on ihan tuttua se, että pilkataan. Muista uskovista olisin tosiaan kaipaillut juttuseuraa!

ap
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija post: 34701185:
Siunausta kaikille vastanneille. Ei haittaa ei-uskovien viestit - uskovalle on ihan tuttua se, että pilkataan. Muista uskovista olisin tosiaan kaipaillut juttuseuraa!

ap
Ei kukaan ole pilkannut ketään
 
vierailija
Ok, ap, mitä Sinulla on mielessä?
Lähinnä halusin aluksi kysyä, saako aiheesta yleensäkään keskustella palstalla ja löytyykö täältä muita uskovia. Yleisesti olisi tässä kohtaa mukava kuulla miten muilla uskovilla menee ja onko heillä jotain sydämellä! Itselläni menee hyvin, usko vahvistuu vahvistumistaan. Tulin siis itse uskoon vasta viime vuoden lopulla.
 
vierailija
Palstalla on usein uskonnollisia keskusteluja.
Pääasiassa kristinuskosta.
Täällä on joitakin palstailijoita, jotka ovat uskovia (uskossa)
Allekirjoittanut on myös uskovainen, vaikka sitä ei päältä edes huomaa.

Mihin seurakuntaan kuulut, ap?
 
vierailija
Palstalla on usein uskonnollisia keskusteluja.
Pääasiassa kristinuskosta.
Täällä on joitakin palstailijoita, jotka ovat uskovia (uskossa)
Allekirjoittanut on myös uskovainen, vaikka sitä ei päältä edes huomaa.

Mihin seurakuntaan kuulut, ap?
Heh, minusta kyllä huomaa päältä päin.

Asun ulkomailla ja Herra johdatti liittymään katoliseen kirkkoon - en olisi itse mennyt. Tuntuu, että Raamatun mukaan toimivaa seurakuntaa on tämä päivänä haasteellista löytää - olen hyvin kiitollinen ettei minun tarvinnut itse tehdä päätöstä omasta seurakunnasta.

Tosi mukava kuulla, että täältä löytyy keskusteluja kristinuskosta! Mihin seurakuntaan sinä kuulut?
 
vierailija
Heh, minusta kyllä huomaa päältä päin.

Asun ulkomailla ja Herra johdatti liittymään katoliseen kirkkoon - en olisi itse mennyt. Tuntuu, että Raamatun mukaan toimivaa seurakuntaa on tämä päivänä haasteellista löytää - olen hyvin kiitollinen ettei minun tarvinnut itse tehdä päätöstä omasta seurakunnasta.

Tosi mukava kuulla, että täältä löytyy keskusteluja kristinuskosta! Mihin seurakuntaan sinä kuulut?
Olen ihan tavallinen muurahainen, ei, kun lutikka.
Eiväthän muurahaiset ole luteita.


Jos sallit niin utelen missä maassa asut?
 

Yhteistyössä