V
vierailija
Vieras
Lukijan mielipide | Jeesus ei ollut sosiaalidemokraatti
Jeesus ei missään vaiheessa ilmaissut kannattavansa valtiovallan puuttumista juuri mihinkään.
Jeesus oli siis fiksu mies.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri näin. Jeesus oli oikeastaan historian ensimmäinen sosialisti. Luukkaan evankeliumissa hän kehottaa rikasta miestä luopumaan omaisuudestaan köyhien hyväksi. ”Kamelin on helpompi käydä läpi neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan” opetti Jeesus. Em perusteella alkuseurakuntalaiset luopuivat omaisuudestaan ja kaikki jaettiin. Tämä opetuskaan ei KD:n toiminnassa näy.Olen niin surullinen vakaumuksellisten kristittyjen puolesta
Lukijan mielipide | Olen surullinen niiden vakaumuksellisten kristittyjen puolesta, jotka ovat liittyneet kristillisdemokraatteihin hyvässä uskossa, että puolue todella olisi vähäosaisten puolella.
![]()
Lukijan mielipide | Olen niin surullinen vakaumuksellisten kristittyjen puolesta
Olen surullinen niiden vakaumuksellisten kristittyjen puolesta, jotka ovat liittyneet kristillisdemokraatteihin hyvässä uskossa, että puolue todella olisi vähäosaisten puolella.www.hs.fi
Luterilainen kirkko on antanut samansuuntaisia viestejä.
Ilmeisesti kirjoitajalle on uusi tieto, että Kristillisdemokraatit ovat puolue, joka ei usko Uuden Testamentin sanomaan, vaan Vanhan Testamentin julmaan, ahdasmieliseen, xenofobiseen ja kostonhimoiseen Jumalaan.![]()
Lukijan mielipide | Jeesus ei ollut sosiaalidemokraatti
Jeesus ei missään vaiheessa ilmaissut kannattavansa valtiovallan puuttumista juuri mihinkään.www.hs.fi
Jeesus oli siis fiksu mies.
Linkki?Kristillisdemokraatit ovat puolue, joka ei usko Uuden Testamentin sanomaan, vaan Vanhan Testamentin julmaan, ahdasmieliseen, xenofobiseen ja kostonhimoiseen Jumalaan.
Ilmeisesti kirjoitajalle on uusi tieto, että Kristillisdemokraatit ovat puolue, joka ei usko Uuden Testamentin sanomaan, vaan Vanhan Testamentin julmaan, ahdasmieliseen, xenofobiseen ja kostonhimoiseen Jumalaan.
Siksihän antikristuksen mammonan epäjumalan Rahan kirkko ja kapitaali-imperiumi palvelijoineen haluavat hyvinvointivaltion tuhota ja siirtyä plutoktaattiseen "vahvoista välittävään" ahneusyhteiskuntaan, harvainvaltaan, epätasa-arvoon, riistoon sekä hyväksikäyttöön. Sen ainoa arvo on kaikki mulle eli monilta yksille "The Winner Takes It All". Täysin Kristuksen lähimmäisenrakkauden arvojen vastaisesti. Kristillisdemokraateilla on kaksi herraa ja Raha näyttää olevan se ykkönen, joka on vietellyt. ---€Uskaltaisin väittää että pohjoismainen hyvinvointioikeusvaltio on yhteiskuntajärjestelmistä selvästi lähimpänä Kristuksen Sanaa.
KD:lla ei ole mitään tekemistä kristillisten arvojen kanssa, eikä koskaan ole ollutkaan.
KD:n johtohahmot eivät empatiasta perusta vaan edustavat oikeistolaista "kristillisyyttä" missä uskontoa käytetään lyömäaseena. Samalla puolustetaan vahvoja, kuten olemme Orpon hallituksessa nähneet.
Iso asia mikä on pistänyt silmään Essayhan toiminnassa on ollut jyrkkä luontovastaisuus, hänen aikanaan on luonnon- ja eläinsuojelua heikennetty todella paljon.
Samaa ajaa kokoomus ja päälle vielä antikristillistä epäjumalan mammonan palvontaa joka on eriarvoisuuden ideologiaa.Ja nuo on suoraan evankeliumeista.
Olen ollut uskossa yli 30 vuotta, välillä äänestänyt KD:ta ja välillä en.
Koskaan KD ei ole ollut noin äärikapitalistisessa hallituksessa, eli tärvelevät maineensa. Aikaisemmin KD on ollut keskilinjan puolue, nyt ei. Jos joskus KD menee kimppaan demarien kanssa, tekevät demarilaista politiikkaa.
Mutta lähimpänä heitä itseään olisi persut ja kepu.
Olen ollut eri seurakunnissa ja raamattupiireissä. Osa uskovista ystävistäni on demareita, mutta kyllä suurin osa uskovista pelkää vasurihallitusta ja sitä jumalattomuutta, mitä he ajavat.
Älä luovu lähimmäisen rakkaudesta itsekkyyden, vallan ja rahan takia. Älä riistä!Marinin pakanahallituksen aikana Suomella meni kaikista globaaleista ongelmista huolimatta yllättävän hyvin, nyt kun konservatiivit ovat hallituksessa ja maailmalla elvytään, näyttävät Suomessa käytännössä kaikki mittarit punaista. Koetetaankohan meille kertoa jotakin?
Vedestä ei onnistu viininteko. Siihen tarvii makeita rypäleitä. Mutta viini on voinut joskus olla parempaa juomaa kuin likavesiJeesus olikin suuri taikuri, silmänkääntäjä ja noita- Ajatella, että käveli veden päällä eli levitoi- muutti veden viiniksi ja paransi sairaita kuten muinaiset suomalaiset aikojen alussa konsanaan.
Mikä Jumalan armo?Kristillisyys on vain viikunalehti kovaan konsertaviisiiseen oikeistopoliitiikkaan. Sillä ei ole mitään yhteistä Jumalan armon kanssa. Eräs persupoliitikko sanoi aika hyvin Jumala armahtaa minä en. Sari toteuttaa tätä sanomaa
Suolaisen meriveden päällä kävely voi periaatteessa onnistu tai jos vesi on jäätynytJeesus olikin suuri taikuri, silmänkääntäjä ja noita- Ajatella, että käveli veden päällä eli levitoi- muutti veden viiniksi ja paransi sairaita kuten muinaiset suomalaiset aikojen alussa konsanaan.
Ootko lukenut kirjan Punainen viiva?Älä luovu lähimmäisen rakkaudesta itsekkyyden, vallan ja rahan takia. Älä riistä!