Jeesii! Millä liesi puhtaaksi?(toi valkonen, jossa mustat levyt, mikä lie nimeltään)

juu siis liesihän se on. se valkonen missä on ne mustat levyt. ja ne mustat levyt on keittolevyjä :D

jos ei lähe normaalilla semmosella pesusienellä (niitä myyään kymmenen pakkauksissa ja sijaitsevat siellä missä on muutki keittiönpesuvälineet ja esim. viledat, rulla-wettexit tai pata-padat) ja normaalilla tiskiaineella (siis käsitiskiaineella) niin sitten kokeile suihkautta vaikka keittiö-tolua tai jos ei sitä oo niin uuninpuhistusainetta (k2r-nimeltään) =)
 
minä
Ruokasaoodaa kunnolla pintaan, suihkuta sitten summuttimella vettä hiukan päälle, anna vaikuttaa muutama tunti tai yön yli ja pese pois tavallisella rätillä. TOIMII!!!
 
noora
Joo, sokeripalalla mä sain järkyn näkösen lieden puhtaaksi! Ensin astianpesuainetta vaikka rättiin ja pyyhit silleen että jää märäks/kosteaksi pinta ja sitten alat sokeripalalla raaputtamaan..kyllä lähtee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja sori toi rautalankasepustus mutta ku katon siun nikkiä ja sen perässä tota otsikkoa niin minnuu rupes hiukka naurattaan :LOL: :D
Saat sorin :D

Niillä karheilla sienillä oon hangannut, samoin mulla oli tota k2r:ää ja siten jotain geeliä tiukkaan likaan. Mutta kakat sillä mtn lähtenyt. Koitin sitä jo kun muutettiin tähän, ed.asukkaan jäljiltä oli sontaa.
Nyt se rupes kyrsimään, kun näkyy soopa liesisuojien altakin :kieh: Mulla nyt operaatio=tahdon sen täysin valkoseksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja sori toi rautalankasepustus mutta ku katon siun nikkiä ja sen perässä tota otsikkoa niin minnuu rupes hiukka naurattaan :LOL: :D
Saat sorin :D

Niillä karheilla sienillä oon hangannut, samoin mulla oli tota k2r:ää ja siten jotain geeliä tiukkaan likaan. Mutta kakat sillä mtn lähtenyt. Koitin sitä jo kun muutettiin tähän, ed.asukkaan jäljiltä oli sontaa.
Nyt se rupes kyrsimään, kun näkyy soopa liesisuojien altakin :kieh: Mulla nyt operaatio=tahdon sen täysin valkoseksi!
onko se paska siis kiinni niissä levyjen reunoissa?

jos on niin kokeile pata-pataa, jollei noi muiden mainitsemat konstitkaan auta.

 
Joo on. Ja esmes kahen taaimmaisen levyn välissä. Toi on vielä kapee malli, niin se rako ei huima. ARGH! Sokeripalaa pitää koittaa, laitan kohta fairyä(liekö tehoo toi käsille hellä kurkkufairy?) Ihan kidesokeria oon joskus koittanut ja hangannut veden kera karheella.

Heitän kohta koko p*skan roskiin ja ostan uuden :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja osta uus:
mikä lie nimeltään... no nimeltään se on VANHANAIKANEN!
Sopii ainakin keittiöön. Sekin huokuu kaappeineen 70-lukua. Samat on jutut, kun sillon ku se on tehty...Samoin huoneiden ovet ja kahvat, romanttista -70lukua.
Asunto ei oo oma vaan vuokralla yksityiseltä, joten jos ostan ite lieden ja muutan, niin vien kyllä mukanani.
 

Yhteistyössä