Jeejee tänää tulee miniläppäri! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="MInna";22099097]millanen?
mulla tämmönen samsungin pinkki, 12 tuumainen ihanuus ja akkukin kestää 6 tuntia. En enää isompaa konetta käytäkään :D[/QUOTE]
Eipä tuo 12" mikään kovin mini enää ole.

[QUOTE="MInna";22099097]millanen?
mulla tämmönen samsungin pinkki, 12 tuumainen ihanuus ja akkukin kestää 6 tuntia. En enää isompaa konetta käytäkään :D[/QUOTE]

Osta Hobby Hallista: Asus Eee PC 1001PX

Tollane :D (hitto noita hobbarin linkkei.. :O )

Mä oisin kans halunnu pinkin!! :D Tos on kyl ihan hyvä akunkesto, jopa 9 tuntii :D

Muoks. Ai tää laittaaki nykyään fiksusti noi linkitki :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22099098]Ihan vinkkinä, että Hobbarista, Anttilasta yms ei kannata hommata mitään elektroniikkaa eillei halua maksaa tavallista enemmän.[/QUOTE]

Toi oli kyl hyvällä hinnalla mitä kattelin noita hintoi. Ja mä oon niin laiska shoppaan et kaikki mahdollinen netistä, mä en jaksa kauppoi kierrellä.. :snotty:

[QUOTE="vieras";22099103]Eipä tuo 12" mikään kovin mini enää ole.[/QUOTE]

Toisille se on mini, jos vertaa pöytäkoneiden esim 22" ja 24" näyttöihin :D Tai ihan vaan perusläppiksen 15 tai 17 tuumasiin. Itselläni on tosin 13,3", mutta en koe pieneksi tai miniksi, vaan juuri sopivaksi. Isompi on jo liian iso ja kömpelö. Tosin joku 8 tuuman olis tosiaan meitsin mielestä ihan mini jo :D

Menipä ohi ja lujaa :D

Toisille se on mini, jos vertaa pöytäkoneiden esim 22" ja 24" näyttöihin :D Tai ihan vaan perusläppiksen 15 tai 17 tuumasiin. Itselläni on tosin 13,3", mutta en koe pieneksi tai miniksi, vaan juuri sopivaksi. Isompi on jo liian iso ja kömpelö. Tosin joku 8 tuuman olis tosiaan meitsin mielestä ihan mini jo :D

Menipä ohi ja lujaa :D

No joo, mul on vissii 21 tuuman laajakuvanäyttö pöytäkonees :D Ja sit toi N97, sitä voi sanoo tosi miniks :D Toi on varmasti just soppeli toi miniläppäri.

Ei malta oottaa!! :D

[QUOTE="vieras";22099103]Eipä tuo 12" mikään kovin mini enää ole.[/QUOTE]

mies tossa sanoi että on alle 12 tuumanen :D

no oli nitä oli.
tässäkin akku kestää parhaimmillaan sen luvatut 8h-9h, mutta lähinnä jos seisoo vaan pöydällä eikä sitä käytä :)

[QUOTE="minna";22099164]mies tossa sanoi että on alle 12 tuumanen :D

no oli nitä oli.
tässäkin akku kestää parhaimmillaan sen luvatut 8h-9h, mutta lähinnä jos seisoo vaan pöydällä eikä sitä käytä :)[/QUOTE]

Joo tuolki vissii toi kalliimpi oli 12 tuumanen. Mut mä ny vaan halusin tollasen halvan jne.

Aikoinaanhan perustelin ittelleni ton N97 hankkimisen sillä että ku mä sellasen hommaan ni sit mä en tarvii tollasta miniläppärii.. Niinpä niin.. :snotty: :laugh:

Yhteistyössä