Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä olen ihan liian kaavoihini kangistunut, kun kuvittelin aloituksen koskevan pride-koulutusta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä olen ihan liian kaavoihini kangistunut, kun kuvittelin aloituksen koskevan pride-koulutusta :ashamed:
Mä taas luin joskus aikaisemmin pride-koulutuksesta lukiessani, että kyse on johonkin seksuaalisiin vähemmistöryhmiin kuuluvasta koulutuksesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä olen ihan liian kaavoihini kangistunut, kun kuvittelin aloituksen koskevan pride-koulutusta :ashamed:
Mä taas luin joskus aikaisemmin pride-koulutuksesta lukiessani, että kyse on johonkin seksuaalisiin vähemmistöryhmiin kuuluvasta koulutuksesta.![]()
Ku mä kuulin asiasta ensi kertaa niin luulin ihan samaaSeuraavassa lauseessa onneksi kaveri kertoi mistä oli kyse niin ei tarviinnu itse avata suutansa ihmetelläkseen
![]()