Jeejee, prideviikko alkanut! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Stubb%20vaati%20homopareille%20t%C3%A4ytt%C3%A4%20adoptio-oikeutta%20Helsinki%20Priden%20avajaisissa/1135258198237

Ja ilmeisen hyvissä tunnelmissa :) Itse en ehtiny paikalle...

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä olen ihan liian kaavoihini kangistunut, kun kuvittelin aloituksen koskevan pride-koulutusta :ashamed:

Mä taas luin joskus aikaisemmin pride-koulutuksesta lukiessani, että kyse on johonkin seksuaalisiin vähemmistöryhmiin kuuluvasta koulutuksesta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä olen ihan liian kaavoihini kangistunut, kun kuvittelin aloituksen koskevan pride-koulutusta :ashamed:

Mä taas luin joskus aikaisemmin pride-koulutuksesta lukiessani, että kyse on johonkin seksuaalisiin vähemmistöryhmiin kuuluvasta koulutuksesta. :D

Ku mä kuulin asiasta ensi kertaa niin luulin ihan samaa :D Seuraavassa lauseessa onneksi kaveri kertoi mistä oli kyse niin ei tarviinnu itse avata suutansa ihmetelläkseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

Ku mä kuulin asiasta ensi kertaa niin luulin ihan samaa :D Seuraavassa lauseessa onneksi kaveri kertoi mistä oli kyse niin ei tarviinnu itse avata suutansa ihmetelläkseen :D

:laugh: Joo. Mä oletin ilman muuta että tää liittyy jotenkin sateenkaariväkeen. :saint: Mä olisin osallistunut. :D Onneksi se sitten jotenkin ilmeni kontekstista että mistä on kyse etten mä ehtinyt nolaamaan itseäni. :ashamed:

Yhteistyössä