A
ahkera akka?????
Vieras
mun oli pakko tulla nyt kehuun itseäni!!!!Olen nimittäin siivonnut koko kämpän,pessyt pyykkiä, tehnyt sopan ja pullataikina odottamassa. Nyt mennään käyttään haukku ulkona, tehdään lumityöt ja tullaaan leipomaan. Iltapäivällä lähdetään mökille puita kaatamaan!!!!
Eikös täällä ole ahkera akka??? Niinpä...laiska töitänsä luettelee, hih, ja tunnustan, että pullaa olen viimeksi leiponut joskus...ööö useampi vuosi sitten. Niin ja puita en ole itse ikinä kaatanut mut apuna ollut niinkuin olen tänäänkin eli taisi tuo kruunun loiste himmetä,voi voi...
Eikös täällä ole ahkera akka??? Niinpä...laiska töitänsä luettelee, hih, ja tunnustan, että pullaa olen viimeksi leiponut joskus...ööö useampi vuosi sitten. Niin ja puita en ole itse ikinä kaatanut mut apuna ollut niinkuin olen tänäänkin eli taisi tuo kruunun loiste himmetä,voi voi...