Jeeeeeeee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahkera akka?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahkera akka?????

Vieras
mun oli pakko tulla nyt kehuun itseäni!!!!Olen nimittäin siivonnut koko kämpän,pessyt pyykkiä, tehnyt sopan ja pullataikina odottamassa. Nyt mennään käyttään haukku ulkona, tehdään lumityöt ja tullaaan leipomaan. Iltapäivällä lähdetään mökille puita kaatamaan!!!!
Eikös täällä ole ahkera akka??? Niinpä...laiska töitänsä luettelee, hih, ja tunnustan, että pullaa olen viimeksi leiponut joskus...ööö useampi vuosi sitten. Niin ja puita en ole itse ikinä kaatanut mut apuna ollut niinkuin olen tänäänkin eli taisi tuo kruunun loiste himmetä,voi voi...
 
Olet ansainnut hyvän olon , ite kokenut samantapaista ja aamulla päätin etten yhtään "palstaile" ja teen kaikenlaista muuta. Sun kirjotus oli hyvä muistutus minulle. Hyvää päivän jatkoa sinulle.
 
no kun virtaa ois nyt kuin pienessä kylässä mikä on mahtava tunne, koska viime syksy meni vaan sairastaessa. Nyt mä otan tuon ajan takaisin ja meen kuin höyryjuna,ihanaa!!!!
 

Yhteistyössä