Jeeee, vihdoinkin hiustatska :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eli vartooja on lesbo? Sittenhän voit samalta istumalta vastata siihen, miksi lesbot aina haluaa näyttää tommoisilta miehekkäiltä ns. rekkalesboilta?

Edelleenkään EN OLE :) Joten en todellakaan osaa kysymykseesi vastata...

No en kyllä yhtään ihmettele että lebet tulee sua iskemään (siis ne lebet joitten mielestä butchit on hothot ), oot ihan rekkiksen oloinen...
Tietty ei kaikki lebet tykkää rekkiksistä...:whistle:

Joo siis rekkiksen näköinen ehkä olenkin, mutta että oloinen!?! Miten se tuosta kuvasta näkyy? :D

Kiva. Sopii sulle :) . Ei pelkkä tukka tee minusta välttämättä edes lesbon näköiseksi, kyllä siihen vaikuttaa muukin olemus. En mäkään näytä lesbolta, vaikka mulla on osittain ihan lyhyt tukka.

Aika hieno! :) Paljonko tuollainen maksaa ja ihan normikampaajako sen tekee?

Hieno kyllä on ja sopii sinun tyyliisi. Voi, kun alkoi itselläkin taas haluttaa lyhyitä hiuksia kun kuvaasi katsoin. Ne oli niin ihanan helpot ja aina trendikkäät...olen nyt siis lähes 2v kasvattanut hiuksiani ja tekee mieli leikata taas...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Aika hieno! :) Paljonko tuollainen maksaa ja ihan normikampaajako sen tekee?

Hieno kyllä on ja sopii sinun tyyliisi. Voi, kun alkoi itselläkin taas haluttaa lyhyitä hiuksia kun kuvaasi katsoin. Ne oli niin ihanan helpot ja aina trendikkäät...olen nyt siis lähes 2v kasvattanut hiuksiani ja tekee mieli leikata taas...

Mie käyn hiukseni laitattaa yleensä aina ystävälläni joka on parturi-kampaaja. Hää siis teki tämänkin... Tää oli testi joka onnistu erittäin hyvin, ystiksellä ei meinaa ole varsinaista kuvioterää, vai miksikä sitä nyt sanotaan :D Teki ihan tavallisella koneella...
Mie ootan kovasti et kesä lähenee, sitten lähtee kaikki pois jälleen kerran :D

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Hiustatska...siis ihan perusasialle keksitty joku tosi raflaava nimi LOL.

No miun mielestä se on ihan hyvä nimi tuolle :)

Joo mä tiedän sen...siinä on se tatska. Mikä tuossa on se tatuoitu osa? Onks se tatuoitu sun päähän?

No sehän on kuvio hiuksissa, kuten tatska on kuvio ihossa... Ainut ero vaan että tää kasvaa pois :D

Varmastiko ei tee kipiää? :D
Miltähän se näyttäs se suunniteltu tatska tuolla kupolissa? :D

Ei tee kipiää, inhottavasti vaan surraa.. :D Meinaatko juuri sitä yhtä tiettyä tatskaa? Sehän passais mainiosti!

Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Varmastiko ei tee kipiää? :D
Miltähän se näyttäs se suunniteltu tatska tuolla kupolissa? :D

Ei tee kipiää, inhottavasti vaan surraa.. :D Meinaatko juuri sitä yhtä tiettyä tatskaa? Sehän passais mainiosti!

Joo siis mistä nyt on ollu puhetta :)
Hitsi... Tuohan pitää vallan laittaa harkintaan :D
Prkl sun kanssas :laugh: Sie kyllä tiijät mistä naruista vedellä :D

Näin unta Vartoojan hiustatskasta :D

Se tosin oli epämääräinen metallipiikkien koristama iso lävistys takaraivossa :xmas:. Ei kuulemma paina ikävästi eikä haittaa nukkumista. Mä kysyin.

Yhteistyössä