H
Häähh
Vieras
eikö sun joku autosta maksoi 60 000? Siellä on eri hinnat
Kai niitä on eri hintasia. Vuosimallista riippuen, kilometreistä heeiii
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eikö sun joku autosta maksoi 60 000? Siellä on eri hinnat
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539342:Kai niitä on eri hintasia. Vuosimallista riippuen, kilometreistä heeiiiMutta tuollainen ulkonäkö.
No miks sitten etsit sieltä, eikä googlesta, jos eri vuosi malli, yleensä edes jotain muu pitää olla autossa erilaista
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539393:Ei morjes.
mitä? Itte sanoit että eri vuosimalli?
mitä? Itte sanoit että eri vuosimalli?
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539303:Tälläset autot
Audi Q7 3,0 V6 TDI 180 kW quattro Tiptronic Start-S 7p Maastoauto 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
BMW 325 i E90 Sedan Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Audi on musta, Bmw musta, mitkä meillä siis on.
Niin ja ei se bmv 325, jopa 2011, maksaa kun jotain 40 000. Missä se 60 000?
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539461:Et sää tiedä koska meidän autot on ostettu, en puhunu paljonko Bmw, Audi maksoi.
kuka on sitten sanoi että 60 000maksoin ja 2v päästä saat 50 000. Sekä että hinnat kerro kaikki autoista. No sitten mun joku autosta on parempi kun sun joku autosta, hinnan nähden
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539519:Paljon sulla on ikää, 13 v? Sanoin että jos meidän kaara maksoi 60 000 ni 2 v päästä saa 50 000 ei tarkota sitä että se just makso sen tasan 60 000 . Esimerkki.
jaaa, no mä olen sitten köyhä verrattuna sua, mun hyundai mitllä halusin ajaa maksoi vain 52 000... mutta mun mies sitten... no joo.... en komenttoi
![]()
sun ikä on näköjään joku sinnepäinkun tulit heitämään tänne aika outo teksti...
niin, mutta kuka sanoi että hinnat kertoo kaiken autoista? Esimerkiks mun hlö kohtainen hyundai maksaa enemän kun vaikka sun bemari. Onko sitten mun auto parempi? Itte kun niin väitit
Kuka hullu ostaa korealaisen lelun kalliilla.....
sun ikä on näköjään joku sinnepäinkun tulit heitämään tänne aika outo teksti...
niin, mutta kuka sanoi että hinnat kertoo kaiken autoista? Esimerkiks mun hlö kohtainen hyundai maksaa enemän kun vaikka sun bemari. Onko sitten mun auto parempi? Itte kun niin väitit
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539519:Paljon sulla on ikää, 13 v? Sanoin että jos meidän kaara maksoi 60 000 ni 2 v päästä saa 50 000 ei tarkota sitä että se just makso sen tasan 60 000 . Esimerkki.
Kuka hullu ostaa korealaisen lelun kalliilla.....
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539584:Oot kun joku 10 v lapsi joka on lällää mulla on tällänen auto ja parempi ku sulla, lällälää.. En hirveesti liikenteessä näe Hyundai autoja, miksenköhänSusta ne on varmaan laadukkaita ja tosi hyvii.
Tää on parasta viihdettä, ryssä mikä ei ole elämässään tehnyt rehellistä työtä elvistelee kalliilla autolla. LLLOOOLLLL Onko pillusi timanteilla silattu?? LLLOOOLLL
kuka täällä huusi alussa, just se lällällä että mun bemari ja audi on parempia ja lällällä sun romuja on kamalia? Miten myös mun ikä vaihtelee noin rajusti? 13...10...
Ei ole, koska kukaan ei uskalla ota riskiä, varma hinnan takia
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539620:Ei oo missään vaiheessa maksanut 60 000 vaan enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539620:Ei oo missään vaiheessa maksanut 60 000 vaan enemmän.