Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26461937:Mitä mahtavaa juopottelussa on?
Niin ja sit sunnuntaina salille pitkän kaavan mukaanJIPPII!! Tietty jos ei oo paha krapula
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26462024:Mä olen käynyt pidemmän kaavan mukaan tällä viikolla jo 3 kertaa. Taidan pyhittää viikonlopun siiderille ja pihatöille![]()
Mun piti pitää taukoa salilta kun tulin kipeeksi ja en oo kunnossa vieläkään, huomenna meen lääkäriin selvittää mikä mun vatsaa ja päätä vaivaaIhanaa silti oli olla tänään salilla, enkä malttanut lähtee pois :xmas:
Hassua kun joku on noin into pinkeenä jostakin baarireissusta..
Hassua kun joku on noin into pinkeenä jostakin baarireissusta..
Mä olen into pinkeenä esim matkustamisesta jonnekin, hyvästä ruuasta, lapsesta ja sen kehityksestä, keikoista, kulttuurielämyksistä yleensä.
Hälyinen kapakka jossa on humalaisia ihmisiä ja itsekin siideritumussa niin ei kuullosta lainkaan nautittavalta tavalta viettää vapaa-aikaa.
Tottakai "kielletty hedelmä" kiehtoo ja onhan se aivana mahdottoman jännää "päästä" baariin. Kapakassa työskennelleenä juurikin nämä perheenäiti viihteellä on ns. aasiakkaita.
Mä olen into pinkeenä esim matkustamisesta jonnekin, hyvästä ruuasta, lapsesta ja sen kehityksestä, keikoista, kulttuurielämyksistä yleensä.
Hälyinen kapakka jossa on humalaisia ihmisiä ja itsekin siideritumussa niin ei kuullosta lainkaan nautittavalta tavalta viettää vapaa-aikaa.
Tottakai "kielletty hedelmä" kiehtoo ja onhan se aivana mahdottoman jännää "päästä" baariin. Kapakassa työskennelleenä juurikin nämä perheenäiti viihteellä on ns. aasiakkaita.