Jeee, pääsen näpräämään taas pitkästä aikaa

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
=)
Viimein sain ostetuksi sen palapelimaton minkä päällä voi noita 300-1500 palasia palapelejä väsätä ja rullata sitten jemmaan kun ei tule valmiiksi. =)

Ostin myös muumipalapelin ( 1000 palaa ) ja se ois tarkotus kasata ja myöhemmin sitten kehystää =)

Oih, minäkin olen tuosta haaveillut. Mutta tarvitsisin myös oman palapelinrakenteluhuoneen (lukittavan) tai vähintään pleksikuution, jonka sisältä voisin tarkkailla lapsia ja rakennella...

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Palapelimatto? Kuulostaa ihan siltä et vois ostaa meillekin.

Siis se on sellanen matto minkä päällä voi rakentaa ja sit kun jää kesken niin sen sisään rullataan sellanen puhalletava pötkylä niin pysyy palat järjestyksessä. Sitte rulla kiinni kahdella lenksulla ja vaikka sängyn alle jemmaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Oih, minäkin olen tuosta haaveillut. Mutta tarvitsisin myös oman palapelinrakenteluhuoneen (lukittavan) tai vähintään pleksikuution, jonka sisältä voisin tarkkailla lapsia ja rakennella...

Minä oon kanssa sellasesta palapelinrakenteluhuoneesta uneksinu :D Mutta huomasin että halvemmaksi tulee tuo matto. Sitte iltasella ku lapset nukkuu niin palstailee vähä vähemmän ja näpertelee sen edestä :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mistä sellasia saa? Jos joskus parin vuoden päästä olis aikaa tehä taas palapelejä.

Viime jouluna katoin että hobby hallissa oli myynnissä. Mut sattuneesta syystä en sieltä mitään halunnu enää tilata joten odotin että tulisi ihan marketteihin myyntiin. Yksi kerta hypistelin sellasta anttilassa ja tänään ostin sitte Cittarista =)

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Mitä maksoi? Ja hei entäs millanen se muumi palapeli on?? Ja minkä hintainen?? :D Innokas palapelin kokooja oon myös... mutta kivat kuvat on hukassa...

Tuo matto taisi olla 13 ? ja muumeja oli neljä erilaista. Ei niitä tyypillisiä telkkarimuumin näkösiä vaan tuollasia "aitoja" muumeja =) Oliko hyvin selitetty :whistle: :D ? :saint:

Mä kokosin muutama vuosi sitten ruokapöydällemme 5 n.1000 palan palapeliä, eipä tarvinnut mitään mattoja kokoilla ja kääriä. Mutta älä mua nyt innosta niitä kokoamaan, kun olisi muutakin tekemistä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Mitä maksoi? Ja hei entäs millanen se muumi palapeli on?? Ja minkä hintainen?? :D Innokas palapelin kokooja oon myös... mutta kivat kuvat on hukassa...

Tuo matto taisi olla 13 ? ja muumeja oli neljä erilaista. Ei niitä tyypillisiä telkkarimuumin näkösiä vaan tuollasia "aitoja" muumeja =) Oliko hyvin selitetty :whistle: :D ? :saint:

Just sellasia muumeja mä kaipaan :) Mitä maksoi? Sieltä cittaristako?

Cittarissa joo ja maksoi reilu 14 ? muistaakseni =)

Cittarissa joo ja maksoi reilu 14 ? muistaakseni =)

Täytynee käydä kattoo :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Kauanko teillä menee noin niinkuin suurinpiirtein esim tunneissa kasata 1000 palan palapeli?

Jos putkeen saisin koota niin parissa kolmessa tunnissa valmistuis. Keskityn siihen niin täysin. Riippuu tietty että kuinka paljon on sinitaivasta :D Mutta ei siinä kauaa mene. Nyt menee monta päivää kun saa kasata vaan pienen hetken kerrallaan =)

Kiitti vaan tosta linkistä |O

Ihan kun mulla muka olis aikaa alkaa jotain palapelejä näperteleen ja hysterisoimaan ettei ipana mee hajottaan niitä *mököttää*

Mut tuol oli nin ihania kuvia :D

Yhteistyössä