Jee, vihdoin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Goddes Hera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Goddes Hera

Jäsen
08.08.2012
152
0
16
Helsinki
Mun 3v2kk poikani teki vihdoin kakan pottaan. On ollut ilman vaippaa jo n.6kk, mutta kakkaa ei oo suostunut tekemään kuin vaippaan. Ei hyvällä, ei pahalla, ei lahjomalla, ei sitten millään. Eilen vielä itsepäisesti kieltäytyi ja vaati sen vaipan, ja nyt, ihan tosta noin vaan kun sanoin että "pitäiskö tehdä se kakka sinne pottaan/pönttöön, niin poika sanoi "okei".

Varmasti tämän kanssa vielä painitaan, mutta hei, yksi askel taas eteenpäin :)
Ja turha kenenkään tulla avautumaan, että onpas myöhässä jne. Ei kiinnosta mua tippaakaan! Hiljaa hyvä tulee!

Ja anteeksi aloitus, en vaan viitsinyt facebookin laittaa kakkapäivityksiä ja jonnekin piti riemuita ;)

Mun 3v2kk poikani teki vihdoin kakan pottaan. On ollut ilman vaippaa jo n.6kk, mutta kakkaa ei oo suostunut tekemään kuin vaippaan. Ei hyvällä, ei pahalla, ei lahjomalla, ei sitten millään. Eilen vielä itsepäisesti kieltäytyi ja vaati sen vaipan, ja nyt, ihan tosta noin vaan kun sanoin että "pitäiskö tehdä se kakka sinne pottaan/pönttöön, niin poika sanoi "okei".

Varmasti tämän kanssa vielä painitaan, mutta hei, yksi askel taas eteenpäin :)
Ja turha kenenkään tulla avautumaan, että onpas myöhässä jne. Ei kiinnosta mua tippaakaan! Hiljaa hyvä tulee!

Ja anteeksi aloitus, en vaan viitsinyt facebookin laittaa kakkapäivityksiä ja jonnekin piti riemuita ;)

Paljon onnea!!!

Toi oli kyllä riemun päivä meidänkin esikoispojan kanssa. Loppu se kakkapalleroiden tipahtelu sieltä lahkeesta :D

• Tykkää
Reactions: Goddes Hera
Hienoa!

Meillä 2 v 7 kk käy sujuvasti päiväkodissa potalla ja kuulemma oikein ilmaisee tarpeensa, mutta kotona ei ole saatu aikaan tuotteen tuotetta...:D

Kyllä se siitä! Meilläkin poika tosiaan aina kyllä kertoo milloinnon kakkahätä ja jos ei ole vaippaa käsillä, niin jaksaa kyllä pidätellä. Mutta jos sitä vaippaa ei laittanut, niin jätkä oanttasi parhaillaan lähes viikon, eli pakkohan se oli laittaa kun muutenkin vatsa kovalla ja panttaus vaan pahentaa tilannetta.

Mä tein jossain vaiheessa periaatepäätöksen, etten painosta enää tuossa asiassa koska meillä poika reagoi tosi vahvasti kaikkeen "painostukseen" en halunnut tehdä asiasta ikävää. Kuivaksi oppi yht'äkkiä ihan kokonaan, tuo kakka-asia vain ei edistynyt.

Onnea!

Mäkin aloin potattaa 6kk ikäsenä ja usein tuli pissat, ja 8-9kk teki kakat pottaan kun huomasin kakkaähinän. Sitten se mokoma lopetti ähinän eikä sen hätää edes huomaa ennen kun on jo kakka vaipassa :kieh: Ja nyt kun se osaa kävellä niin ei malta edes potalla istua vaikka mitä mukavaa tekemistä yrittäis keksiä. Mut ehkä mekin vielä joskus... :D

Yhteistyössä