Jee, pääsin viimeinkin eroon mustapäistä =DD

• Viestiketjun aloittaja pieni ilo
  • Ensimmäinen viesti
vv
No itse olen kerran (vuosia sitten) käynyt kosmetologilla ihon mekaanisessa puhdistuksessa, ja se oli just sitä mustapäiden puristelua sillä raudalla. Ei tullut iho ainakaan yhtään paremmaksi.
On kuulema kemiallista kuorintaa ja ultraääntä ja ja ja....

mie
nyt mainostetaan telkkarissa uutta kuorinta voidetta neutrogena, just mustapäiden poistoon. googlettamalla löytyy netti kaupasta ja mie ostin ihan apteekista hinta n. 7e. toivotaan et toimis. nyt oon käyttäny 2 iltana..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
nyt mainostetaan telkkarissa uutta kuorinta voidetta neutrogena, just mustapäiden poistoon. googlettamalla löytyy netti kaupasta ja mie ostin ihan apteekista hinta n. 7e. toivotaan et toimis. nyt oon käyttäny 2 iltana..
Kerro muutaman päivän päästä tuloksista. Muakin kiinnostaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ei oo uus tuote

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elsa Hjeronymus -hoito oli se, mikä joskus tuli telkkarista. Ihan hyvä hoito mutta ei sillä kaikki mustapäät katoa.
siis se hoito mistä puhuin vai?
Se minkä juonsi Jasmin Mäntylä?

Täytyypä googlettaa tosta enempi :)
Niin just. Oli muistaakseni siinä Bella -ohjelmassa. Vai juontiko sen se Janina Frostell?

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Elsa Hjeronymus -hoito oli se, mikä joskus tuli telkkarista. Ihan hyvä hoito mutta ei sillä kaikki mustapäät katoa.
siis se hoito mistä puhuin vai?
Se minkä juonsi Jasmin Mäntylä?

Täytyypä googlettaa tosta enempi :)
Niin just. Oli muistaakseni siinä Bella -ohjelmassa. Vai juontiko sen se Janina Frostell?
Joo näinpäs se muuten olikin! muistin juontajankin väärin :D
kiitoksia!
hyvältä vaikuttaa ja tuohon hoitoon varaan seuraavaksi ajan! :)

Anonymous
Laittakaas muutkin vinkkejä mustapäitten poistoon!! Eilen sokkarilla pyörittelin lancomen kuorinta-ainetta (hinta lähes 40 egee), illemmalla googletin apteekista saatavaa basiron-voidetta. Mäkin haluun eroon noista ällötyksistä!! Jonkin purnukan aion tänään ostaa kokeiluun. Mua epäilyttää kuoria naamaa vartalonkuorinta-aineella (dermo).
Sitä basironia olen itse kokeillut, se auttaa aluksi finneihin, mutta jo 3pv jälkeen niitä tulee vain entistä enemmän. Mustapäihin se ei auta lähes yhtään. Yksilöllistä se kuitenkin on joten suosittelen ainakin kokeilemista, ei kovin kallista ole. Hieman hankala käyttöinen ehkä.

Mä oon aina pessyt kasvoni ihan tavallisella suihkusaippualla. Ei ole sitten teini-iän mustapäitä ollut, teini-iässäkään ei ollut iho-ongelmia. MUTTA iho on aina ollut kuiva ja silti rasvainen. Nyt kun olen käyttänyt oikeita kasvojen iholle tarkoitettuja ihonhoitotuotteita ja meikinpuhdistusainetta niin kuiva iho on pois, mutta rasvaisuus on lisääntynyt niin että mustapäitäkin on alkanut ilmestyä :/

"vieras"
Siis tuollahan ei ole tilaukselle minimiloppusummaa, vaan tuo 50€ tarkoittaa sitä, että sitä kalliimmat tilaukset tulee ilman toimituskuluja, ja sitä pienempiin tilauksiin lisätään postareita 6€..

Heeeellpppp
Apua!nenäni on täynnä mustapäitä ja ne on tosi tummia!olisikos kellään koti konsteja jotka oikeasti toimisi huom.hammastahnat ja liivatelehtiseokset on testattu.EI TOIMI!!!!

Yhteistyössä