Jee, me päästään likan kanssa laivalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Juna-asemalle on matkaa 80km ja tuohon matkaan menee linkalla 2 tuntia. :snotty: :kieh:
No mä muistelinkin et sä asut tossa "melkein" naapurissa... ;) Joo ei sieltä helppoo oo lähtee noin, tulee pirun pitkä reissu pelkästää sen puolesta et pääsee sinne satamaan asti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja minusta kallis:
Eikös risteilyjä saa 20 eurolla.
Niin ehkä Tallinnaan. :D
Ei kun ihan tukholmaan. Toi nyt on ihan älytön summa, jos ei edes bussimatkat ja hotelli tukholmassa kuulu hintaan?
Päivä Tukholmassa-risteilyjäkö?

Miniristeilyjä saa kyllä 20 eurolla, ilmaiseksikin jopa. Mutta 20 euron Päivä Tukholmassa- risteilyyn johon sisältyy kahdet buffetit kahdelle hlölle ja kahdet aamiaiset kahdelle, en oo kyllä törmännyt. Jos niitä saa noin halvalla niin kerro mistä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja minusta kallis:
Eikös risteilyjä saa 20 eurolla.
Niin ehkä Tallinnaan. :D
Ei kun ihan tukholmaan. Toi nyt on ihan älytön summa, jos ei edes bussimatkat ja hotelli tukholmassa kuulu hintaan?
Päivä Tukholmassa-risteilyjäkö?

Miniristeilyjä saa kyllä 20 eurolla, ilmaiseksikin jopa. Mutta 20 euron Päivä Tukholmassa- risteilyyn johon sisältyy kahdet buffetit kahdelle hlölle ja kahdet aamiaiset kahdelle, en oo kyllä törmännyt. Jos niitä saa noin halvalla niin kerro mistä :)
Joo mäkin haluaasin tietää mistä saa tuolla summalla kaiken tuon. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä meinaatte tehdä Tukholmassa? :)
Ei mitään tietoa vielä. :D
Eikö siellä ole kauhean kallista kaikki? :ashamed:

Kuinka kauan saatte siellä olla?
6 tuntia on aikaa. Tai no meneehän siinä aikaa jonkun verran, että pääsee laivasta pois ja sitten aijoos pitää olla paikalla.

En mä siellä mitään erikoosta meinaa ostaa, kattoo nyt sitten mitä keksitään.
 
täti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tartte lapsella olla kuvallista henkkaria, kelakortti käy.
Koskas lähdette?
Parin viikon päästä lähdetään. Pitää muistaa ottaa likan kelakortti mukaan. :whistle:


onko kuvallinen? nimitäin kuvaton ei kelpaa jos tulee tarkastus. meillä oli molemmilla kuvallinen alaikäisen henkilökortti mutta ei sitä kukaan tarkastanut.
 
puhuuu
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tartte lapsella olla kuvallista henkkaria, kelakortti käy.
Koskas lähdette?
Parin viikon päästä lähdetään. Pitää muistaa ottaa likan kelakortti mukaan. :whistle:


onko kuvallinen? nimitäin kuvaton ei kelpaa jos tulee tarkastus. meillä oli molemmilla kuvallinen alaikäisen henkilökortti mutta ei sitä kukaan tarkastanut.
Kuvaton kelakortti kelpaa lapsilla. Tarkasettu matkatoimistosta kun itse menimme lasten kanssa ruotsiin.
 
soluttautuja
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja minusta kallis:
Eikös risteilyjä saa 20 eurolla.
Niin ehkä Tallinnaan. :D
Ei kun ihan tukholmaan. Toi nyt on ihan älytön summa, jos ei edes bussimatkat ja hotelli tukholmassa kuulu hintaan?
Juu, saahan sitä C4 hytin 20 / nenä. Mutta siihen kun lisää ruoat (buffet ja aamupala) 4 henkiselle perheelle ja liityntäkuljetukset satamaan, niin n.600 ? saa pulittaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja puhuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tartte lapsella olla kuvallista henkkaria, kelakortti käy.
Koskas lähdette?
Parin viikon päästä lähdetään. Pitää muistaa ottaa likan kelakortti mukaan. :whistle:


onko kuvallinen? nimitäin kuvaton ei kelpaa jos tulee tarkastus. meillä oli molemmilla kuvallinen alaikäisen henkilökortti mutta ei sitä kukaan tarkastanut.
Kuvaton kelakortti kelpaa lapsilla. Tarkasettu matkatoimistosta kun itse menimme lasten kanssa ruotsiin.
Mä kattoin Kelan sivuja, että sitä kuvallista kelakorttia ei enää edes saa. Ja ehtiiskö paris viikos saada kuvallista henkilökorttia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja minusta kallis:
Eikös risteilyjä saa 20 eurolla.
Niin ehkä Tallinnaan. :D
Ei kun ihan tukholmaan. Toi nyt on ihan älytön summa, jos ei edes bussimatkat ja hotelli tukholmassa kuulu hintaan?
Juu, saahan sitä C4 hytin 20 / nenä. Mutta siihen kun lisää ruoat (buffet ja aamupala) 4 henkiselle perheelle ja liityntäkuljetukset satamaan, niin n.600 ? saa pulittaa :/
Mä kattoin, että hytit oli alkaen 84?. Ja kuten joku sanoi, niin taitaa olla kesäkuussa kalliimmat hinnat. Sitä mun isäkin sanoi. On vain ainoa mahdollinen ajankohta tuo minkä valittin.
 

Yhteistyössä