Ihanaa, lomaa...Hiljaista eloa koko viikonloppu, kukaan ei tuu huomenna herättään, mahtavaa :wave: :wave: :wave:

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin teillä kaikilla lapset on lähteny! :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin teillä kaikilla lapset on lähteny! :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niVai isälleen.. mä oon kyl tosi tyytyväinen mun suhteeseen mut pitäsiköhän sittenkin erota
.. Kuulostaa niin luxukselta. Terveisin Never Been Alone At Home
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niVai isälleen.. mä oon kyl tosi tyytyväinen mun suhteeseen mut pitäsiköhän sittenkin erota
No ei nyt ehkä sen takia kannata erota![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Joo en mäkään suosittele, on siinä kuitenkin kaikki muutkin hyvät(?) puolet, saa apua, saa seksiä eikä tartte maksaa yksin kaikkea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niVai isälleen.. mä oon kyl tosi tyytyväinen mun suhteeseen mut pitäsiköhän sittenkin erota
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Joo en mäkään suosittele, on siinä kuitenkin kaikki muutkin hyvät(?) puolet, saa apua, saa seksiä eikä tartte maksaa yksin kaikkea![]()
Jos jaksaisin sohaisisin kepillä muurahaispesää.. Mutta antaa byt tämän kerran olla
:saint:![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niVai isälleen.. mä oon kyl tosi tyytyväinen mun suhteeseen mut pitäsiköhän sittenkin erota
Vaikka elääkin suhteessa, niin lapset voi kyl silti jättää isälleen, ja lähteä itse vaik jonnekin B)
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niVai isälleen.. mä oon kyl tosi tyytyväinen mun suhteeseen mut pitäsiköhän sittenkin erota
Joo en mäkään suosittele, on siinä kuitenkin kaikki muutkin hyvät(?) puolet, saa apua, saa seksiä eikä tartte maksaa yksin kaikkea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ihanaa, lomaa...Hiljaista eloa koko viikonloppu, kukaan ei tuu huomenna herättään, mahtavaa :wave: :wave: :wave:![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niVai isälleen.. mä oon kyl tosi tyytyväinen mun suhteeseen mut pitäsiköhän sittenkin erota
Joo en mäkään suosittele, on siinä kuitenkin kaikki muutkin hyvät(?) puolet, saa apua, saa seksiä eikä tartte maksaa yksin kaikkea![]()
mut siksi kannattaakin hankkia ensin lapset yhden miehen kanssa, erota niiden isästä ja sitten ruveta seurustelemaan jonkun kanssa![]()
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Tai siis saahan sitä sinkkunaKIN seksiä, mut suhteessa sitä saa aina kun haluaa![]()