Just! Ensin saat Auroran ja nyt vielä ukkostakin!!!!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Jipi jipi jipi... oon odottanut koko päivän.
Älä nyt mua vaan tollasten takia hylkää, ehkä se ukkonen koukkaa vaikka sinnepäin.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Just! Ensin saat Auroran ja nyt vielä ukkostakin!!!!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Jipi jipi jipi... oon odottanut koko päivän.
Mä en oo enää sun kaveri!!!!!!
No kyllä siltä vaikuttaa että Turku jää ilman ukkosta.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Älä nyt mua vaan tollasten takia hylkää, ehkä se ukkonen koukkaa vaikka sinnepäin.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Just! Ensin saat Auroran ja nyt vielä ukkostakin!!!!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Jipi jipi jipi... oon odottanut koko päivän.
Mä en oo enää sun kaveri!!!!!!
http://www.vaski.net/thunder/ukkonen2.htm
Hmmm... 10 kilsaa Loimaalta alaspäin? Kumila?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:50 km Turust Tampereelle :wave:
Ei ihan kumilaan asti sentään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmm... 10 kilsaa Loimaalta alaspäin? Kumila?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:50 km Turust Tampereelle :wave:
Turussa tuulee reippaasti, otin pyykit yöksi sisään varmuuden vuoksi. Sais sataa yöllä ja päivällä kuivuis.
Hullu!!Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Täällä jyrinät loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakkaan, taivas edelleen ihan tumma.
Höh, mä odotin kunnon ukonilmaa, ei auta kuin mennä nukkumaan, eiköhän se vielä joku päivä tänne iske kunnolla
Mellilä?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Ei ihan kumilaan asti sentään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmm... 10 kilsaa Loimaalta alaspäin? Kumila?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:50 km Turust Tampereelle :wave:
Turussa tuulee reippaasti, otin pyykit yöksi sisään varmuuden vuoksi. Sais sataa yöllä ja päivällä kuivuis.