jee jee jehova...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamistus

Vieras
Siis voi noita jehovalaisia. Mulla menee hermot...
Meillä vauva nukkuu ulkona ja tos ulkooven vieressä. Äsken sit kaks akkaa tuli ovelle ja menin avaamaan. Siinä sitte saarnattiin niitä niitten saarnoja ja sanoin, et ei vois vähempää kiinnostaa ja sitäpaitsi vauva nukkuu tuossa ni nyt ollaan hiljaa.
Sain oven kiinni ni sit itkuhälyyttinestä kuulu et "aika pimeä rouva talossa ku ei ymmärrä asioita" Avasin oven ja sanoin, et kiitti kehuista, mut painukaa helv... siitä meidän ovelta. Lähtivät ja sanoivat palaavansa viel asiaan.
Noita eukkoja käy melkein joka viikko kauppaamassa omaa uskontoaan.

Mitä niille pitäis sanoa, et ne ymmärtäis pysyä siellä mistä ovat tulleetkin????

Aikanaan meillä alkoi juosta tätä väkeä. Lopettivat, kun en enää yksinkertaisesti mennyt ovea avaamaan. sinnikkäästi kyllä oven takana kävivät usean viikon ajan.

Ota raamattu ja ala lukeen sitä ääneen niille ni ne kaikkoaa. :laugh: :laugh:
Oon testannut kun kaveri käski ja aina tehoaa. Lähtevät puolijuoksua hameenhelmat hulmuten. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
Ota raamattu ja ala lukeen sitä ääneen niille ni ne kaikkoaa. :laugh: :laugh:
Oon testannut kun kaveri käski ja aina tehoaa. Lähtevät puolijuoksua hameenhelmat hulmuten. :kieh: :kieh:

Tai koraani....
Musta raamattu ois vielä parempi ;)

Oon sanonu aika napakasti, että otan kyllä ihan itse yhteyttä kun nämä asiat ovat ajankohtaisia ja että koen heidän yhteydenottonsa häiritseviksi. Sillä heistä olen päässyt jo vuosia sitten eroon.

Jos vaikka sanoisit ihan suoraan että ei käyntejä kiitos, merkkaavat sitten kirjanpitoonsa.

Itellä tehoo se kun sanon että olen kuulunut heihin joskus...Siis mun vanhemmat oli kun olin lapsi...mutta se riittää, he kun eivät saisi seurustella seurakunnasta erotetun ihmisen kanssa.....

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Oon sanonu aika napakasti, että otan kyllä ihan itse yhteyttä kun nämä asiat ovat ajankohtaisia ja että koen heidän yhteydenottonsa häiritseviksi. Sillä heistä olen päässyt jo vuosia sitten eroon.

Tää on hyvä. Täytyy kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Jos vaikka sanoisit ihan suoraan että ei käyntejä kiitos, merkkaavat sitten kirjanpitoonsa.

Itellä tehoo se kun sanon että olen kuulunut heihin joskus...Siis mun vanhemmat oli kun olin lapsi...mutta se riittää, he kun eivät saisi seurustella seurakunnasta erotetun ihmisen kanssa.....

Mä huijaan enskerralla, et oon ollu jehova aiemmin ni johan suu menee kiinni.

Minä kerroin olevani vl niin sen tuumasivt, että kannattaa miettiä kaksi kertaa eroamista siitä herätysliikkeestä. Sanoin, et voin miettiä heti. Eroan ja en eroa. :)

Mukava, et jehovatki saa täälä huomiota osakseen ku aina vaan lestadiolaisista kysellään ja heitä moititaan vääräoppisiksi.
Jatkakaa lisää vaan. Näitä on herkkua lukea. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jehovan ystävä:
Jehovathan lukee raamattua itsekin, että mä en nyt ihan tajunnu että miten raamatun lukeminen niitä kaikottaa... :/

se raamattu oo Raamattua nähnytkään :D

mulla on jehovantodistajia lähisuvussa ja kyllä heillä ihan tavallinen raamattu on. Siinä vain käytetään jumalasta nimeä Jehova. Ja kyllä he lukevat koko raamattua, he tulkitsevat sitä oikeaksi katsomallaan tavalla. Sehän se uskontojen ero usein on, ihmiset käsittävät asioita erilailla.

Kaikki tuntemani jehovantodistajat ovat oikein mukavia ja ystävällisiä ihmisiä ja ymmärtävät kyllä kääntyä ovelta, jos heille niin sanotaan. Varmasti heikäläisissäkin on paskapäitä niinkuin kaikissa uskonnoissa ja kategorioissa.

Jehovathan lukee raamattua itsekin, että mä en nyt ihan tajunnu että miten raamatun lukeminen niitä kaikottaa... :/

mulla on jehovantodistajia lähisuvussa ja kyllä heillä ihan tavallinen raamattu on. Siinä vain käytetään jumalasta nimeä Jehova. Ja kyllä he lukevat koko raamattua, he tulkitsevat sitä oikeaksi katsomallaan tavalla. Sehän se uskontojen ero usein on, ihmiset käsittävät asioita erilailla.

Kaikki tuntemani jehovantodistajat ovat oikein mukavia ja ystävällisiä ihmisiä ja ymmärtävät kyllä kääntyä ovelta, jos heille niin sanotaan. Varmasti heikäläisissäkin on paskapäitä niinkuin kaikissa uskonnoissa ja kategorioissa.

Miks se jumalan nimi pitää siinä olla jehova?!? Pelkääkö ne jumalaa niin paljon, et pitää keksiä "armahtavaisempi" nimi?

Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:

Miks se jumalan nimi pitää siinä olla jehova?!? Pelkääkö ne jumalaa niin paljon, et pitää keksiä "armahtavaisempi" nimi?

Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekki. :D :D :D :D :D :D

Hei eikö täälä oo yhtään jehovaa, joka tulis selventämään meille näitä asioita?!? Käyhän vl-äititki täälä "puolustamassa" itseään. Vai eivätkö uskalla paljastaa olevansa jehovia...

Yhteistyössä