Jee :D Mä saan sittenkin vielä kerran värjätä hiukset :D *turhis*

vieras
Siis miksi ihmeessä ne hiukset pitää värjätä noin usein? Eikö vähempi riittäisi? Joko kaksi kertaa viikossa, tai sitten harmaa pää koko loppuelämän? Ei ymmärrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi ihmeessä ne hiukset pitää värjätä noin usein? Eikö vähempi riittäisi? Joko kaksi kertaa viikossa, tai sitten harmaa pää koko loppuelämän? Ei ymmärrä.
Siks kun mä kyllästyn niin helposti enkä ole löytänyt omaa väriäni.
 
Päivi
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi ihmeessä ne hiukset pitää värjätä noin usein? Eikö vähempi riittäisi? Joko kaksi kertaa viikossa, tai sitten harmaa pää koko loppuelämän? Ei ymmärrä.
Siks kun mä kyllästyn niin helposti enkä ole löytänyt omaa väriäni.
Et oo omaa väriä löytäny.. eli siis jos kerran oot värjänny mustax,älä värjää enää toista kertaa ku ei oo sun väris, jos oot vetäny punasex,älä värjää enää samalla värillä jne. Ja joka viikko on typerää värjätä hiukset vaikka rahaa oiski kuin paljon vaan.
(mut ku se on kivaa!! ) jippiaijee :D teinimeininkiä

tosta sun tyvikasvusta päätellen ja sanojes mukaan kuvittelin et olet ollu monta KUUKAUTTA värjäämättä.. Mut 3viikkoa,haloo!
Ymmärrän täysin sun miestäs,sulla on joku pakko-oire kyllä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi ihmeessä ne hiukset pitää värjätä noin usein? Eikö vähempi riittäisi? Joko kaksi kertaa viikossa, tai sitten harmaa pää koko loppuelämän? Ei ymmärrä.
Siks kun mä kyllästyn niin helposti enkä ole löytänyt omaa väriäni.
No ei taida sellaista ollakaan, jos olet kaikki kokeillut. Ehkä sitten on paras tyytyä siihen harmaaseen tyvikasvuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi ihmeessä ne hiukset pitää värjätä noin usein? Eikö vähempi riittäisi? Joko kaksi kertaa viikossa, tai sitten harmaa pää koko loppuelämän? Ei ymmärrä.
Siks kun mä kyllästyn niin helposti enkä ole löytänyt omaa väriäni.
Et oo omaa väriä löytäny.. eli siis jos kerran oot värjänny mustax,älä värjää enää toista kertaa ku ei oo sun väris, jos oot vetäny punasex,älä värjää enää samalla värillä jne. Ja joka viikko on typerää värjätä hiukset vaikka rahaa oiski kuin paljon vaan.
(mut ku se on kivaa!! ) jippiaijee :D teinimeininkiä

tosta sun tyvikasvusta päätellen ja sanojes mukaan kuvittelin et olet ollu monta KUUKAUTTA värjäämättä.. Mut 3viikkoa,haloo!
Ymmärrän täysin sun miestäs,sulla on joku pakko-oire kyllä!
No mut mulle sopii kaikki sävyt niin täytyy niit koittaa aina uudelleen :D Ja mulle se kolme viikkoa värjäämättä olis normaalisti maailman loppu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Pakko sanoa mutta olet huomionkipeä ja huonoitsetuntoinen nuor inainen.

hirveen tärkeetä pelkkä ulkonäkö sulle. Hanki elämä äläkä kerjää täällä kehuja kuvistasi
No jotain meni väärin, mä en oo huomionhakuinen sillä tavalla kuin sä sitä tarkoitat ja mulla on elämä, kiitos vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
JEEE! Joku vois värjätä munkin pään :D Mä olen niin köyhä, ettei mulla ole varaa kampaajalle ja jäätävä tyvikasvu ja karhee kasa jouhia, tuolla hiusten tilalla :p
Millä värillä pitäis värjätä? :D täältä löytyy vaik mitä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
:headwall: :headwall: Turhuutta koko pään värjäys :headwall: :headwall:
Rakas mörököllini, ei se turhaa ole. Minäkin istuin tänään yli 2½ h kampaajan käsittelyssä, eikä ollut yhtään turhaa, ja lopputuloskin on hieno :D
Kiva et oot tyytyväinen sillä mä en oo koskaan ollu tyytyväinen lähtiessäni kampaamosta :D eiku oon mä kerran ollu :D Silloin sain sinettipidennykset :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
JEEE! Joku vois värjätä munkin pään :D Mä olen niin köyhä, ettei mulla ole varaa kampaajalle ja jäätävä tyvikasvu ja karhee kasa jouhia, tuolla hiusten tilalla :p
Millä värillä pitäis värjätä? :D täältä löytyy vaik mitä :xmas:
Voi apua! En mä tiedä :ashamed: . Mä olen niin huono vailtsemaan hiusvärejä, haluttais vähän vaalentaa, mut viimeks ku olin kampaajalla ja mulle laitettiin vaaleita raitoja, ni värjäsi parin päivän päästä koko pään ruskeiks :p Toisalt haluttais joku punertava, ja sit yks varma ois joku ruskee vaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
JEEE! Joku vois värjätä munkin pään :D Mä olen niin köyhä, ettei mulla ole varaa kampaajalle ja jäätävä tyvikasvu ja karhee kasa jouhia, tuolla hiusten tilalla :p
Millä värillä pitäis värjätä? :D täältä löytyy vaik mitä :xmas:
Voi apua! En mä tiedä :ashamed: . Mä olen niin huono vailtsemaan hiusvärejä, haluttais vähän vaalentaa, mut viimeks ku olin kampaajalla ja mulle laitettiin vaaleita raitoja, ni värjäsi parin päivän päästä koko pään ruskeiks :p Toisalt haluttais joku punertava, ja sit yks varma ois joku ruskee vaan :D
Mulla on tuolla yli kymmenen pakettia kaapissa :snotty: punertavaa, ruskeeta, mustaa ja vaaleaa :D
Mut mä poistun nyt hetkeks pesemään värinpoistoa :D
 

Yhteistyössä