Jedo yhdiztelmä vaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuilen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuilen

Vieras
Onko kellään kokemusta tai kenenkään tutulla Jedo Pati yhdistelmävaunuista? Netistä ei löydy oikeastaan yhtään mitään keskustelua/kokemuksia. Tietääkö kukaan merkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja huhuilen:
Onko kellään kokemusta tai kenenkään tutulla Jedo Pati yhdistelmävaunuista? Netistä ei löydy oikeastaan yhtään mitään keskustelua/kokemuksia. Tietääkö kukaan merkkiä?

Hups! ja heti otsikossa kirjoitusvirhe: Korjaan siis: yhdistelmävaunuista

Minä oon niitä kattellu liikkeessä kans, tosi hyvän tuntuset ja hinta kohdallaan. Kiva olis kuulla kokemuksia! Uusi merkki suomessa mutta ainakin yhdet oon jo kadulla nähnyt tampereella, melkein nykäsin hihasta ;)

Enpä huomannut että tämä sama aihe pyörii täällä Mitäs nyt? -puolellakin, samaa asiaa Jedoista nimittäin kysytään tuolla Lastentarvikkeet -palstan puolellakin ja jos sinne haluaa kirjoittaa täytyy olla rekisteröitynyt käyttäjä.

Ostin itse Jedo merkkiset kuomurattaat lastentarvikekaupasta ja vaikuttavat laadukkailta vaikkei ollakkaan niitä käytetty vielä! Kuulemma tunnettu merkki Euroopassa (myyjä vakuutteli) ja ainakin kaikki turvamerkinnät tuotteesta löytyi ja monia hyviä piirteitä joita ei edes monesta paljon kalliimmastakaan kuomurattaasta löydy!! Ja kuitenkin yksinkertaiset käyttää (esim. laittaa kasaan). Aloitin Jedo:sta uuden keskusteluketjun tänne Mitäs nyt? -puolelle jos haluttaa lukea!