Jäykkäkouristus rokote!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L U E !!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

L U E !!!

Vieras
Jäykkäkouristus on infektiotauti, mutta se ei tartu ihmisestä toiseen.
Jos ihminen sairastaa jäykkäkouristuksen, hänelle ei kehity vastustuskykyä taudille eli hän voi sairastua siihen uudelleen.
Tämän tiedon johdosta on vaikea ymmärtää miten jäykkäkouristusrokotus voisi antaa suojan tautia vastaan, kun itse tautikaan ei siihen pysty.

Päinvastoin, rokote pistetään syvälle lihakseen ja taudinaiheuttaja pääsee suoraan verenkiertoon.
Tässä Viera Scheibnerin näkemys asiasta: ”Oman laajan tutkimusaineistoni perusteella on henkilökohtainen ja tarkkaan harkittu näkemykseni, että monille kätkytkuolemavauvoille oli kehittynyt jäykkäkouristus heille annetuista PDT- tai DT-rokotteista.

Tämä näkemys perustuu niihin oireisiin, jotka ovat näille vauvoille niin luonteenomaisia PDT- ja DT- rokotusten jälkeen: ärtyneisyys, kouristukset (jotka mitä vähäisin liike tai ääni usein laukaisee), unihäiriöt, nielemiskyvyttömyys, mahan sisällön takaisinvirtaus, tukehtuminen, ja jopa luiden murtuminen johtuen kouristusten voimakkuudesta.”

olen kieltänyt lasteni rokottamisen juuri näiden asioiden takia! terkkari oli sitä mieltä että olen typerä ja en välitä lapsistani, ja puolustelee rokotuksia henkeen ja vereen. terveydenhoitajat tuskin tietävät siis oikeasti rokotteista mitään, rokotteillahan maksetaan lääkefirmojen pyörittäminen..

Siis poliosta.. etsin linkin sulle..hetko http://www.luontaisnetti.fi/artikkelit_rokotteetjaniidenvaarat_07.htm

Lue sieltä ja suosittelen asian todenperäisyyden etsimistä...kyllähän se mietityttää..
Oma poika 8kk. ei saanut yhtään rokotetta ja ei ollut kertaakaan kipeä.

Jäykkäkouristus oli ennen rokotusten aloittamista yleinen, henkeä uhkaava tauti. Nykyään se on hyvin harvinainen. Sen aiheuttaa haavaan päässeen Clostridium tetani -bakteerin tuottama hermomyrkky. Bakteeri on erittäin yleinen maaperän bakteeri ja sitä esiintyy myös eläinten bakteeristossa. Pienetkin määrät myrkkyä lamaavat lihasten hermoston toimintaa, ja pitkälle edennyt tetanus johtaa hengityslamaan.

Jäykkäkouristustauti ja sen epäily hoidetaan aina sairaalassa. Hoitoon kuuluu lihaskouristusten estäminen lääkkeillä sekä tehohoito, jossa on mahdollisuus hengityskoneen käyttöön. Lääkehoitoon kuuluvat antibioottihoito ja tetanusvasta-aineen, antitetanusimmunoglobuliinin käyttö. Jäykkäkouristuksen hoidon tulokset ovat varsin hyvät, joskin kuolleisuutta ilmenee edelleen tehohoidosta huolimatta.

Tämän perusteella otan rokotuksen ja lapseni myös rokotetaan.

Kyllä minun mielestä terveyskeskuksissa mietitään mikä on ihmiselle parhainta. Jos rokote olisi noin turha, niin miksi sitä sitten niin kovasti yritetään antaa? En mä usko että kaikki vain juontuisi jonkun lääkefirman rahanteosta, ja miksi lääkefirmat on olemassa? Siksi että ne antavat apua ihmisille..

en tosiaan suosittelisi kenenkään rokottavan lapsiaan, olen suuren läjän tietoa hakenut ja perehtynyt jonkin verran aiheeseen, pelottavaa... tiesitkö että MILLÄÄN rokotteella ei ole koskaan TODETTU olevan hyötyä, pelkkiä haittavaikutuksia! en omilleni sellaista kohtaloa halua, enkä kyllä kenellekkään muullekkaan!! ja rokotteilla on selvä ja todettu yhteys autismiin, ja myös kätkytkuolemiin

en tosiaan suosittelisi kenenkään rokottavan lapsiaan, olen suuren läjän tietoa hakenut ja perehtynyt jonkin verran aiheeseen, pelottavaa... tiesitkö että MILLÄÄN rokotteella ei ole koskaan TODETTU olevan hyötyä, pelkkiä haittavaikutuksia! en omilleni sellaista kohtaloa halua, enkä kyllä kenellekkään muullekkaan!! ja rokotteilla on selvä ja todettu yhteys autismiin, ja myös kätkytkuolemiin

kuinka monta prosenttia rokotetuista lapsista muuttuu autistiseksi ja kuinka moni kuolee kätkytkuolemaan?

tahtoisi saada faktoja ja linkkikään ei olisi pahasta...

Tiedätkin sitten varmaan asioista enemmän kuin koulutetut lääkärit joilla on pitkä työkokemus. Miten selität sen että monet taudit ovat lähes hävinneet rokotusten myötä?

Kyllähän se pistää miettimään kun ystäväni molemmat pojat autistisia rokotuksen seurauksena ja oma tyttäreni kärsii autoimmuuni taudista nimeltä alopecia.
Tyttärelläni oli paksut vaaleat pitkät hiukset jotka ensimmäisenä vuotena tippuui pois.
Seuraavana vuonna tippui kulmakarvat ja silmäripset...
Saa olla loppuelämänsä karvaton...
Laitan kohta uuden linkin niille epäuskosille jotka luottavat suomen thl:n tai ovat muuten vaan hyväuskoisia.

Kyllä minun mielestä terveyskeskuksissa mietitään mikä on ihmiselle parhainta. Jos rokote olisi noin turha, niin miksi sitä sitten niin kovasti yritetään antaa? En mä usko että kaikki vain juontuisi jonkun lääkefirman rahanteosta, ja miksi lääkefirmat on olemassa? Siksi että ne antavat apua ihmisille..

onpas lapsellista... miksi on olemassa tupakkatehtaita?? eikai vaan rahaa haettas silläkin.....??!!
terveyskeskuksissa tuskin tiedetään mitään rokotteiden vaaroista, jossain "määrätään" että rokotteet ovat hyväksi, ja terkkarithan antaa sitä tietoa mitä "isopomo" käskee, tarkistamatta itse mistä on kyse.
luuletko että terkkarit vastustaisi jonkun suuremman tahon pomoa?? I dont think so..

ja eikös se niin mene että lääkärit ja poliisit on yliauktoriteetteja ja "jumalia" jotka ei ikinä tee virheitä, "jos kerran lääkäri sanoo niin totta sen on oltava"..

Kyllähän se pistää miettimään kun ystäväni molemmat pojat autistisia rokotuksen seurauksena ja oma tyttäreni kärsii autoimmuuni taudista nimeltä alopecia.
Tyttärelläni oli paksut vaaleat pitkät hiukset jotka ensimmäisenä vuotena tippuui pois.
Laitan kohta uuden linkin niille epäuskosille jotka luottavat suomen thl:n tai ovat muuten vaan hyväuskoisia.

Miten ystäväsi lapsilla on todettu rokotteiden yhteys autismiin?

mulla on koulutettujen lääkärien tekemä kirja faktoista mikä liittyy rokotuksiin. kandee lukea.
kukaan ei silti oo kieltäny sua rokottamasta omias... on tosiaan liian paljon lapsia jotka on joutunu kokemaan kauheita kohtaloita rokotteiden takia. ja musta jo yksi laps on liikaa. kun ei kerran ole edes todettu mitään hyötyä rokotteilla niin miks antaa niitä??

mulla on koulutettujen lääkärien tekemä kirja faktoista mikä liittyy rokotuksiin. kandee lukea.
kukaan ei silti oo kieltäny sua rokottamasta omias... on tosiaan liian paljon lapsia jotka on joutunu kokemaan kauheita kohtaloita rokotteiden takia. ja musta jo yksi laps on liikaa. kun ei kerran ole edes todettu mitään hyötyä rokotteilla niin miks antaa niitä??

Ai ei ole mitään todettuja hyötyjä? Oletko kuullut isorokosta? Se saatiin hävitettyä maapallolta juuri rokotteiden ansiosta.

Onhan niillä todettu olevan hyötyjä jotka ovat haittoja suuremmat... Niistä löydät tietoa mm. noista linkeistä. Ja esimerkiksi Viera Scheibner ei ole lääkäri.

Miten ystäväsi lapsilla on todettu rokotteiden yhteys autismiin?

myös minun ystäväni pojalla todettiin autismi rokotteen jälkeen. äiti kuvasi tätä "kuin verho olisi laskeutunut pojan kasvoille, yhteys meihin ja maailmaan katosi", siskoni halvaantui (jonkun selkä vaivan takia tosin) navasta alaspäin, ensimmäiseksi lääkärit kysyivät äidiltämme että "onko saanut jonkun rokotteen, koska?" kun asiaa ruvettiin selvittämään, että jo se kertoo että rokotteista on tosiaan haittaa!!

niin, toisaalta pistää miettimään kun hyvä ystäväni sairastui jäykkäkouristukseen ja on loppuelämänsä pyörätuolissa ja muiden avun varassa. tai kun töissä kohtaan polion sairastaneita, harva kykenee liikkumaan ilman apuvälineitä. tai myös kuinka töissä tulee vastaan näitä pienokaisia joiden vanhemmat on kieltänyt rokottamisen ja ovat jo allekirjoittaneet vastuunsiirron sopimukset ja lapsi sairastuu vakavasti rokotuksella ehkäistävissä olevaan tautiin. se on liian myöhäistä siinä vaiheessa porua.

viJäykkäkouristus oli ennen rokotusten aloittamista yleinen, henkeä uhkaava tauti. Nykyään se on hyvin harvinainen. Sen aiheuttaa haavaan päässeen Clostridium tetani -bakteerin tuottama hermomyrkky. Bakteeri on erittäin yleinen maaperän bakteeri ja sitä esiintyy myös eläinten bakteeristossa. Pienetkin määrät myrkkyä lamaavat lihasten hermoston toimintaa, ja pitkälle edennyt tetanus johtaa hengityslamaan.

Noin kirjoitti joku...

Eikö se sitten todista että itse jäykkäkouristus rokotuksesta voi lamaantua hengitys...
niin jos ottaa ko. rokotteen ja on tutkittu että rokotteen ottamilla lapsilla on havaittu kätkyt kuolemaa... siinähän lamaantuu hengitys

[QUOTE="hei";22669186]myös minun ystäväni pojalla todettiin autismi rokotteen jälkeen. äiti kuvasi tätä "kuin verho olisi laskeutunut pojan kasvoille, yhteys meihin ja maailmaan katosi", siskoni halvaantui (jonkun selkä vaivan takia tosin) navasta alaspäin, ensimmäiseksi lääkärit kysyivät äidiltämme että "onko saanut jonkun rokotteen, koska?" kun asiaa ruvettiin selvittämään, että jo se kertoo että rokotteista on tosiaan haittaa!![/QUOTE]

Kyllä rokotteista on toki haittaa, niin kuin kaikista lääkkeistäkin. Kyse on siitä ovatko hyödyt suuremmat ja autismin ja rokotteiden yhteyttä ei ole pystytty tutkimuksilla pitävästi todentamaan. Minulla todettiin MS-tauti samana päivänä kun kävin kaakelikeskuksessa. Ehkä kaakelikeskuksessa käynti altistaa MS-taudille?

onko kenenkään lapsi sairastunut mihinkään rokotteella ehkäistävään sairauteen?
tiedättekö miltä tuntuu, kun lapsen henki on vaarassa? (minä tiedän, enkä halua sitä kokea enään koskaan)

yksi lapsista joutui jopa vesirokon vuoksi sairaalahoitoon ja silloin mietin:"miksi en hankkinut rokotetta!!!"
vaikka sairauteen ei kuolisikaan niin se aiheuttaa inhimillistä kärsimystä.

pienempi riski on saada rokotteesta jokin ikävä oire kuin mitä sairaudet voi aiheuttaa rokottamattomalle yhteiskunnalle. tätä rokottamista tulisikin ajatella yhteiskunnan ja talouden kannalta. mitä vähempi ihmiset sairastaa ja selviytyy hengissä sen parempi yhteiskunnalle.

Yhteistyössä