"Jauhojengi" ansa viritetty kok..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
IL kirjoitti Petteri Järvinen: Hybridi-isku Marinin yksityisyyttä vastaan

Videot on leikattu yhteen eli pahantahtoinen hybridihyökkäys pääministeriä vastaan.
Aika hyvin että videon ääniraidalle on saatu vielä "Jauhojengi", liian sopivaa.

Kokkareet toimivat Putlerin hyödyllisinä idiootteina julkaistessaan haltuunsa saamansa videot koosteena. Tarkoitus vahingoittaa pääministerin mainetta ja toimia eduskuntavaaliaseena.

Euroopan suurin media uutisoi pari päivää ennen bilevideon vuotamista Marinin olevan maailman coolein pääministeri ja heti perään nämä vuodetut kännykkäbilevideot julki, aivan selvä oppositioporvarien mustamaalauskampanja.

Sanna Marin hoisi tiedotustilaisuutensa suvereenisti osan oikeisto-omisteisen mainosvaltamedian yrittäessä ilkeyksiä, jotka Marin jauhotti hyvin 👍

Tämä tiedotustilaisuus pitäisi saada Youtubeen käännettynä tarkkaan englanniksi (ilman oppositioporvarin b u l l s h i t väärinkäännöksiä) ja Marinin suosio nousisi maailmalla entisestään. Nyt joku nopeasti töihin, katselukertoja tulee satoja tuhansia helposti.

Olisko esittää todisteita?

The Black Eyed Peasin I Gotta Feeling

Kuuntelin biisin. Sanna laittoi jauhot suuhun ja se siitä.
Nyt varmaan hän keittää kahvit ja sitten imuroi.
Niin minäkin aion tehdä.
Sain makeat naurut koko jupakasta.
Ulkomaisen lehdistön juttuja aiheesta luen myöhemmin.
Se on saletti etten ikinä ota Sannasta yhtään kuvaa
ja jatkossa seuraan vain asiakirjoituksia.

Pitää vain toivoa ettei bailukavereissa ollut kok..myyriä jotka voisivat hyvinkin laittaa Marinin lasiin jotain, jotta saataisiin vielä positiivinen huumetesti koosyetun mustamaalauskännykkävideon lisäksi. Marin tuskin olisi täysin vapaaehtoista testiä tehnyt, ellei oli 100% varma ettei ole mitään käyttänyt, eikä tätä tarvitse edes epäillä.

https://yle.fi/uutiset/3-12582610

Ulkomaat

Japanin hallituksella erikoinen huoli: Nuoret eivät juo riittävästi alkoholia

Alkoholin kulutuksen lisäämiseksi Japanin verovirasto on polkaissut pystyyn kampanjan "Viva Sake" eli eläköön sake (japanilainen riisiviina).

Asiasta kertoo Britannian yleisradio, BBC.

Japanilaiset nuoret eivät kuluta alkoholia yhtä paljon kuin vanhempansa. Tämä on vaikuttanut alkoholista saataviin verotuottoihin. Taustalla ovat kulutustottumusten muutokset, mutta myös korona-viruksella on osuutensa trendissä

18.8. 18:21

Japanilaisnuoret juovat vähemmän alkoholia kuin vanhempansa. Tämä heijastuu tietenkin suoraan myös alkoholista saataviin verotuloihin, jotka ovat uusien juomistottumusten takia laskeneet.

Japanilaiset yrittävät nyt kääntää trendiä uudella kilpailuhenkisellä kampanjalla nimeltään Viva Sake.

Siinä etsitään 20–39-vuotiaita jakamaan liiketoimintaideansa liittyen sakeen, viskiin, olueen tai viiniin. Ideana on inspiroida osallistujat keksimään mainoskampanjoita, brändäämään alkoholituotteita ja hyödyntämään keinoälyä, jotta alkoholista saataisiin houkuttelevampaa. Kilpailu päättyy syyskuun lopussa.

Tämän jälkeen parhaat ideat jatkojalostetaan asiantuntijoiden avulla ja esitellään marraskuussa.

BBC:n mukaan kampanja (siirryt toiseen palveluun)on otettu vastaan ristiriitaisesti. Arvostelijat ovat ihmetelleet, miksi epäterveellistä tapaa pitäisi millään tavalla markkinoida. Mutta toisaalta kampanja on myös jo tuottanut uusia ideoita.

Alkoholin kulutus vuodessa pudonnut sadasta litrasta 75 litraan
Kampanjan verkkosivuilla kerrotaan, että Japanin alkoholimarkkinat kutistuvat. Tämä johtuu ns. demografisista syistä. Samaan tapaan kuin esimerkiksi Suomessa, väestö ikääntyy vauhdilla, ja syntyvyys pienenee.

Maailmanpankin arvion mukaan noin kolmannes väestöstä on yli 65-vuotiaita.

Japanilaisväestö kulutti vuonna 2020 vähemmän alkoholia kuin vuonna 1995 – litroissa mitattuna keskimäärin 25 litraa vähemmän.

Alkoholista saatavat verotuotot ovat pudonneet viidestä prosentista noin 1,7 prosenttiin.

BBC:n artikkeli ei kerro, kuinka paljon alkoholihaitoista samaan aikaan koituu yhteiskunnalle kustannuksia. Esimerkiksi Suomessa kustannus on miljardeja euroja vuosittain.

LÄHTEET: BBC

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6a7375cd-8be2-40c9-acd3-c06ab594dc07

Ranska kriminalisoi eheytyshoidot – Macron: ”Ei ole rikos olla oma itsensä”

Ranskan presidentti on tyytyväinen lain läpimenosta.

Torstai 27.1.2022 klo 2:55

Ranska on kriminalisoinut seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen eheytyshoidot.

Maan kansalliskokous eli parlamentin alahuone hyväksyi lain yksimielisesti äänin 142–0.

Maan senaatti oli aiemmin hyväksynyt lain äänin 305–28. Laki etenee seuraavaksi presidentti Emmanuel Macronin vahvistettavaksi.

Macron on ilmaissut olevansa tyytyväinen, että laki meni läpi. Hänen mukaansa ”näillä arvottomilla käytännöillä ei ole sijaa” Ranskassa.

– Ei ole rikos olla oma itsensä, hän toteaa tviitissään.

Eheytyshoitojen tarjoamisesta voi uuden lain nojalla saada enimmillään 30 000 euron sakot ja kaksi vuotta vankeutta. Alaikäiseen kohdistuvasta eheytyksestä voi saada vielä ankaramman tuomion.

Kansanedustaja Laurence Vanceunebrock katsoo lain lähettävän vahvan viestin, koska nyt Ranska virallisesti tuomitsee ne, jotka pitävät jotakin seksuaali-identiteettiä sairautena.

Ranskan Eurooppa-ministeri Clément Beaune tviittaa olevansa ylpeä lain läpimenosta. Hän on avoimesti homo.

Niin sanotuilla eheytyshoidoilla pyritään muuttamaan henkilön seksuaalista suuntautumista tai sukupuolen kokemusta. Maailman terveysjärjestö WHO luokittelee eheytystoiminnan haitalliseksi.

Ranskan tasa-arvo- ja monimuotoisuusministeri Élisabeth Moreno luonnehtii eheytystoiminnan barbaariseksi. Hän muistuttaa sen aiheuttavan pahimmillaan pysyviä fyysisiä ja henkisiä vaurioita.

Lisäksi muun muassa Euroopan parlamentti ja YK ovat tuominneet eheytystoiminnan.

Semmoisessa traditiossa kuin Linnan juhlat todistettavasti useampi ministeri ja vallanpitäjä juo varsin tujua boolia reilusti ja jatkot varsin railakkaat kaupungilla. Näistäkin on kuvia ja videoita. Siis yhtä aikaa juhlivat. Isompi turvallisuusriski kuin yksittäisen ministerin bileet.

Semmoisessa traditiossa kuin Linnan juhlat todistettavasti useampi ministeri ja vallanpitäjä juo varsin tujua boolia reilusti ja jatkot varsin railakkaat kaupungilla. Näistäkin on kuvia ja videoita. Siis yhtä aikaa juhlivat. Isompi turvallisuusriski kuin yksittäisen ministerin bileet.
Sää jauhotit nää oppositioporvarit ja oikeisto-omisteiset mediat nyt lopullisesti 😁😁😁😊😊

5. Moos. 14:26
ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.
--------
Saarnaaja 11
8 Niin, jos ihminen elää vuosia paljonkin, iloitkoon hän niistä kaikista, mutta muistakoon pimeitä päiviä, sillä niitä tulee paljon. Kaikki, mikä tulee, on turhuutta.
9 Iloitse, nuorukainen, nuoruudessasi, ja sydämesi ilahuttakoon sinua nuoruusikäsi päivinä. Vaella sydämesi teitä ja silmiesi halun mukaan; mutta tiedä: Jumala tuo sinut tuomiolle kaikesta tästä.
10 Karkoita suru sydämestäsi ja torju kärsimys ruumiistasi, sillä nuoruus ja aamurusko ovat turhuutta.
----------
Saarnaaja 7
16 (7:17) Älä ole kovin vanhurskas äläkä esiinny ylen viisaana: miksi tuhoaisit itsesi?
17 (7:18) Älä ole kovin jumalaton, äläkä ole tyhmä: miksi kuolisit ennen aikaasi?
18 (7:19) Hyvä on, että pidät kiinni toisesta etkä hellitä kättäsi toisestakaan, sillä Jumalaa pelkääväinen selviää näistä kaikista.
-------------
1. Kor. 6:12
Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
1. Kor. 10:23
"Kaikki on luvallista", mutta ei kaikki ole hyödyksi; "kaikki on luvallista", mutta ei kaikki rakenna.
--------------
Kolossalaiskirje 2
20 Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
21 "Älä tartu, älä maista, älä koske!"
22 -sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta-ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
23 Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.
-------------
1. kirje Timoteukselle 4
1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
3 ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.
4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
5 sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella.
----------
Tit. 1:15
Kaikki on puhdasta puhtaille; mutta saastaisille ja uskottomille ei mikään ole puhdasta, vaan heidän sekä mielensä että omatuntonsa on saastainen.
--------------
Roomalaiskirje 14
20 Älä ruuan tähden turmele Jumalan työtä. Kaikki tosin on puhdasta, mutta sille ihmiselle, joka syö tuntoansa loukaten, se on pahaa.
21 Hyvä on olla lihaa syömättä ja viiniä juomatta ja karttaa sitä, mistä veljesi loukkaantuu tai joutuu lankeemukseen tai heikoksi tulee.
22 Pidä sinä itselläsi Jumalan edessä se usko, mikä sinulla on. Onnellinen on se, joka ei tuomitse itseään siitä, minkä hän oikeaksi havaitsee;
23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
---------
Sananlaskut 31
6 Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
7 Sellainen juokoon ja unhottakoon köyhyytensä älköönkä enää vaivaansa muistelko.

IL kirjoitti Petteri Järvinen: Hybridi-isku Marinin yksityisyyttä vastaan

Videot on leikattu yhteen eli pahantahtoinen hybridihyökkäys pääministeriä vastaan.
Aika hyvin että videon ääniraidalle on saatu vielä "Jauhojengi", liian sopivaa.

Kokkareet toimivat Putlerin hyödyllisinä idiootteina julkaistessaan haltuunsa saamansa videot koosteena. Tarkoitus vahingoittaa pääministerin mainetta ja toimia eduskuntavaaliaseena.

Euroopan suurin media uutisoi pari päivää ennen bilevideon vuotamista Marinin olevan maailman coolein pääministeri ja heti perään nämä vuodetut kännykkäbilevideot julki, aivan selvä oppositioporvarien mustamaalauskampanja.
En ole sitten aamun juurikaan ehtinyt seurata Marinin ilannetta, mutta mihin perustuu väite kokoomuksen syyllisyydestä?

Hei totta hieno oivallus ja eikös siellä ole kenraaleitakin paikalla? Mitä jos tulisi ohjus isku sinne. Mut tästä ei olla huolissaan?.

Kyllä politiikka on mennyt rumaksi, jos pitää jollain bilevideoilla yrittää savustaa toista ulos.
Kyllä on mennyt rumaksi kun Marin pilkkaa pääministeri-instituutiota tuollaisella käytöksellä! Hän on keskeyttänyt lomansa ja on lähes kaatokännissä ensimmäisinä tunteina työajallaan. Sekä silloin kiehnäämässä vieraiden miesten kanssa, hyppimässä sylistä syliin ja halailemassa tanssilattialla Uusivirran kanssa.

Eikä sijaistakaan oltu nimitetty bailauksen ajaksi, entä jos rajallamme olisi tapahtunut jotain vakavaa, tai jopa rajan tällä puolen?! Olisikohan Sannalta tullut hyviä päätöksiä muutaman promillen jurrissa?

Teillä on henkilöpalvonta mennyt aivan liian pitkälle siellä puoluetoimistolla. Sannan ja teidän pitäisi katsoa peiliin, kuten myös Putinin. Eli ehkä ymmärtäisitte miksi maailma reagoi niin kuin se reagoi!

Viimeksi muokattu:
Roomalaiskirje 7

14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.

15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.

16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.

17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;

19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;

22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,

23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.

24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?

25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

Room. 3:23

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

Room. 8:1

Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Room. 11:32

Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.

------

Roomalaiskirje 4

1 Mitä me siis sanomme esi-isämme Aabrahamin saavuttaneen lihan mukaan?

2 Sillä jos Aabraham on teoista vanhurskautettu, on hänellä kerskaamista, mutta ei Jumalan edessä.

3 Sillä mitä Raamattu sanoo? "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi".

4 Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,

5 mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi;

6 niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:

7 "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!

8 Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!"

------------

1. Korinttolaiskirje 3

11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,

13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.

14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;

15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.

-------

Room. 14:4

Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.

Room. 3:23

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

Room. 8:1

Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Room. 11:32

Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.

------

Roomalaiskirje 4

1 Mitä me siis sanomme esi-isämme Aabrahamin saavuttaneen lihan mukaan?

2 Sillä jos Aabraham on teoista vanhurskautettu, on hänellä kerskaamista, mutta ei Jumalan edessä.

3 Sillä mitä Raamattu sanoo? "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi".

4 Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,

5 mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi;

6 niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:

7 "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!

8 Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!"

------------

1. Korinttolaiskirje 3

11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,

13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.

14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;

15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.

-------

Room. 14:4

Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.
pulveripussi nyt kiinni JA HETI