jauhelihapihvit ilman korppujauhoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toinen kysymys, miten maustatte hirvenjauhelihan? suolaa pitää olla ainakin reilummin..

No ei liity maustamiseen, mutta mä laittaisin joukkoon vähän nautasika-jauhelihaa, että saa vähän rasvaisemmaksi sitä. On muuten niin kuivaa.

keitetyllä perunalla vähän vehnäjauhoa ,kaurahiutaleita, porkkanaraastetta, graham-ruis- tai sekajauhoa. tai leipää liotettuna maitoon. että vaihtoehtoja on ja kaikkee vähän sekaisin .

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
toinen kysymys, miten maustatte hirvenjauhelihan? suolaa pitää olla ainakin reilummin..

No ei liity maustamiseen, mutta mä laittaisin joukkoon vähän nautasika-jauhelihaa, että saa vähän rasvaisemmaksi sitä. On muuten niin kuivaa.

mä teen miten millonki.. nyt ei satu olemaan, ni teen pelkästä hirvenj.lihasta ja lisään hiukkasen öljyä

possua kannattaa laittaa sekaan tai sitten rasvaisempaa kermaviiliä tms.koska muuten tulee kuivakoita. suolaa ei tarvi olla yhtään enempää. samoilla mausteilla sen voi maustaa kuin normi lihapullatkin

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:

possua kannattaa laittaa sekaan tai sitten rasvaisempaa kermaviiliä tms.koska muuten tulee kuivakoita. suolaa ei tarvi olla yhtään enempää. samoilla mausteilla sen voi maustaa kuin normi lihapullatkin

ok kiitos

Yhteistyössä