Jättikirppi joensuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hei"

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia Joen jättikirppiksestä? Onko hyvä paikka myydä lasten tavaroita? Varastetaanko siellä miten paljon tavaraa yms.. Olen joskus myynyt valintakirpparilla joensuussa mutta ajattelin että kokeilisko välillä tuota toista? Kokemuksia kaipailen jos jollain on. Onko heillä kameravalvontaa vai miten se vahtiminen siellä toimii??

Juu ylihinnoittelua siellä käydessäni olen itse huomannut kanssa. Asiakkaana olen siellä käynyt harvoin vaan mitään itse löydän niin sillä mietin et onkohan minkalainen myynti siellä..kokemuksia otan mielelläni vastaan

jos hinta-laatu kohtaa niin varmasti menee mutta jos likanen haalistunu paita maksaa 5e, puhkikulunut haalari 30e niin... :D
annas vinkkiä minkä kokoista vaatetta oot myymässä, pitäs uusia vaatekaappien sisältöä :p

Minä tykkään enemmän jättikirppiksestä. Se valintakirppis on nuhjuinen ja siellä on aina kaikki jotenkin epäjärjestyksessä. Käyn mieluummin siinä vieressä olevalla Karjalan avun kiprriksellä. Jättikirppiksellä tosin viimeksi törmäsin ylihinnoitteluun useamman kerran. Jostain vanhasta bodystä 4 euroa :O löysin kyllä mukavasti sopuhintaistakin tavaraa.

Yhteistyössä