Oiskohan meidän poitsu ollut vuoden ikäinen kun jäi yhdeksi yöksi mummolaan hoitoon - ja varmasti minulla äitinä oli paljon pahempi olo, mitä lapsella siellä mummolassa...
Poika oli n.1v ja 3kk kun olin itse 2 viikkoa leireillä töiden vuoksi. Mummo tuli meille siksi aikaa asumaan, mies kyllä oli kotona, mutta tekee niin pitkiä päiviä välillä töissä, että ois hoidot menneet hankalaks. Kumminkin koettiin, et parempi lapsen olla kotona, mitä mummolassa.
Nyt poika on 3v, eikä ole tainnut vieläkään olla viikkoa yksin mummolassa?? Neljä yötä taitaa olla pisin aika, jos nyt oikein muistan (pitkä viikonloppu). Kerran oli kysynyt, että missä äiti ja isä on, mutta kun mummo oli selittänyt, että ovat töissä ja tulevat kyllä hakemaan sinut, oli poika sitten "unohtanut" meidät.
Niin, ja en siis jättäisi 1-vuotiasta viikoksi hoitoon!
Nyt poika on 3v, eikä ole tainnut vieläkään olla viikkoa yksin mummolassa?? Neljä yötä taitaa olla pisin aika, jos nyt oikein muistan (pitkä viikonloppu). Kerran oli kysynyt, että missä äiti ja isä on, mutta kun mummo oli selittänyt, että ovat töissä ja tulevat kyllä hakemaan sinut, oli poika sitten "unohtanut" meidät.
Niin, ja en siis jättäisi 1-vuotiasta viikoksi hoitoon!