Jättäisitkö miehesi tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minävain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näillä tiedoilla , jättäisin. Rikosilmoitusta perään. Sinun ja tulevan lapsen on parempi ilman tuollaista miestä, ansaitset parempaa. Fakta on se, että jokainen loppupeleissä pitää itsestään huolen, joten älä murehdi miehesi kohtaloa. Ehkä hän pääsee hoitoon masennuksensa ja ongelmiensa kanssa, mutta ne eivät ole sinun ongelmiasi.

Joo olen päättänyt, että en jatka hänen kanssaan. En ainakaan heti. Ehkä joskus, kun kaikki asiat ovat selvinneet, hän on saanut hoitoa jne. Miten voin muka luottaa häneen enää? Kukaan ei ole koskaan pettänyt minua näin pahasti. En uskaltaisi pitää mitään papereita samankaton alla, puhelimenkin varmaan veisin mukanani suihkuun jne... Nytkin kokoajan ahdistaa, kun tiedän että hänellä on avain tänne, en uskalla olla pitkiä aikoja poissa kotoa.

[QUOTE="minävain";24766110]Joo olen päättänyt, että en jatka hänen kanssaan. En ainakaan heti. Ehkä joskus, kun kaikki asiat ovat selvinneet, hän on saanut hoitoa jne. Miten voin muka luottaa häneen enää? Kukaan ei ole koskaan pettänyt minua näin pahasti. En uskaltaisi pitää mitään papereita samankaton alla, puhelimenkin varmaan veisin mukanani suihkuun jne... Nytkin kokoajan ahdistaa, kun tiedän että hänellä on avain tänne, en uskalla olla pitkiä aikoja poissa kotoa.[/QUOTE]

Vaihda lukot? Se kyllä maksaa. Vai oliko se kenen nimissä se kämppä (sori, en jaksa lukea taas alusta asti...)

[QUOTE="minävain";24766110]Joo olen päättänyt, että en jatka hänen kanssaan. En ainakaan heti. Ehkä joskus, kun kaikki asiat ovat selvinneet, hän on saanut hoitoa jne. Miten voin muka luottaa häneen enää? Kukaan ei ole koskaan pettänyt minua näin pahasti. En uskaltaisi pitää mitään papereita samankaton alla, puhelimenkin varmaan veisin mukanani suihkuun jne... Nytkin kokoajan ahdistaa, kun tiedän että hänellä on avain tänne, en uskalla olla pitkiä aikoja poissa kotoa.[/QUOTE]

Luottaminen tulee varmasti olemaan vaikeaa, uudessakin suhteessa kun sellaiseen joskus päädyt.

Terapia ei olis hassumpi ajatus tällaisessa tilanteessa, sinulle siis. Tai ainakin kannattaa käydä asia perinpohjin läpi jonkun kanssa.

Kämppä on vuokrakämppä ja sopimuksessa on molempien nimet, tosin vuokranmaksumuistutukset ovat tulleet nyt minun nimelläni. Ja olen kertonut vuokraisännälle tästä tilanteesta. Luokkojen vaihtaminen on käynyt mielessä, mutta toisaalta en halua tehdä mitään hätiköityä, koska hänelläkin varmasti on oikeus edelleen tulla kotiinsa...

Aijon kyllä esim. seuraavalla neuvola käynnillä kysyä jos he siellä osaisivat neuvoa jonkinlaista terapiaa minulle, en tahtoisia nähdä painajaisia ja stressata kun vauva tulossa. Ja uusi työkin alkamassa, siinä olisi ihan tarpeeksi elämänmuutosta tällähetkellä

Yhteistyössä