Jättäisitkö miehesi jos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tekisit?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin kun rakastan häntä valtavasti ja meillä 2 pientä lasta mut mietin miksi hän häpeää mua eikä hyväksy tällaisena kuin olen.Olin jo ylipainoinen kun alettiin seurustella.

No, jätin joskus exän...sen takia että kyttäs syömisiäni, mua ahdisti se niin että olin joskus v-loppujakin syömättä. Tosin en ollut lihava, vain hieman pyöreähkö. Mutta hirveetä se oli.
Lisäks se vielä näytteli mulle lehdistä mallien kuvia ja sanoi että tuollanen kun olisit niin olis hyvä.

Onneks me vaan seurusteltiin, oli helpompi jättää se sika...eipä me ehditty seurustella kuin 2kk ja se jo kuvitteli meistä vaikka mitä, lapsia ja kaikkea....siis ei ikinä!!! Eikä se edes ymmärtäny että miks mä jätin sen :O

Nyt olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meil on 2 lasta.

En vaan keskustelisin hänen kanssaan asiasta ja sanoisin, että hänen on hyväksyttävä minut sellaisena kuin olen. Ellei hän sisäistäisi asiaa, jättäisin hänet.

Jos hän sanoisi ja muistuttaisi mua koko ajan siitä et oon läski ja kato vähän mitä syöt,niin jättäisin.
Kyllä mä itse tiedän sen sanomattakin et pitää laihduttaa ja haluun olla keveämpi.

kysyn tässä samassa ketjussa nyt teiltä tämmöistä että jättäisittekö miehen sen takia että tämä on väkivaltainen kissaa kohtaan..? n. pari kertaa vuodessa, jos kissa tekee jotain väärää (esim. yllätetään keittiön pöydältä) niin miehen pinna katkeaa ja se alkaa paiskoa kissaa ympäri seiniä..

Alkuperäinen kirjoittaja En ole ap mutta:
kysyn tässä samassa ketjussa nyt teiltä tämmöistä että jättäisittekö miehen sen takia että tämä on väkivaltainen kissaa kohtaan..? n. pari kertaa vuodessa, jos kissa tekee jotain väärää (esim. yllätetään keittiön pöydältä) niin miehen pinna katkeaa ja se alkaa paiskoa kissaa ympäri seiniä..

Mitäs luulisit,idiootti mies!

Alkuperäinen kirjoittaja En ole ap mutta:

Ekan paiskaamisen jälkeen paiskaisin itse miestä valurautapannulla (teflonkin kelpaisi jos käteen osuisi) ja seuraavana paiskaisin tavarat tantereelle!

Jos ei osaa itseään hillitä ja tekee pienelle avuttomalle (mieheen verrattuna) noin pahaa väkivaltaa niin luonne ei ole mulla sopiva :o |o :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Riippuu siitä yrittäisikö hän kannustaa minua laihdutuksessani vai johtuisiko tuo käytös siitä, ettei hyväksy minua sellaisena kuin olen.

Naulan kantaan.

Tiedän että mun mies rakastaa mua ihan millasen vaan, mutta tiedän myös, että huomauttaa kyllä, jos yli 80kg menee. Siis silmämääräsenä arviona. Kumpikaan ei olla onnellisia lihavana (kokeiltu on) ja pidetään toisistamme huoli. Eikä mulla terveys kestäis ylipainoa, joten sietäiski huomautella, jos en ite tajua asialle mitään tehdä. :whistle:

Hirmu vaikea kysymys, koska en ole lihava. Ja sitäpaitsi itse kyttään miehen syömisiä, että syö edes lähes riittävästi.

Toivon, että mainitsee lihomisesta heti alkuunsa. Turhaa kai se sitten 100 kilon päästä enää on itkeä, jos ei välissä ole saanut suutaan auki.

Terveellisiin elämäntapoihin kannustavaa miestä en jättäisi, parastanihan hän vain ajattelisi. Jos miehen motivaatio olisi VAIN ulkonäkö tai jos hän esim. haukkuisi / ei olisi kannustava vaan aggressiivinen, jättäisin.

Kissan pahoinpitelijän heittäisin heti pellolle ja soittaisin poliisit perään!

Alkuperäinen kirjoittaja Miestään terveellisemmin elämään kannustava.:
Terveellisiin elämäntapoihin kannustavaa miestä en jättäisi, parastanihan hän vain ajattelisi. Jos miehen motivaatio olisi VAIN ulkonäkö tai jos hän esim. haukkuisi / ei olisi kannustava vaan aggressiivinen, jättäisin.

Kissan pahoinpitelijän heittäisin heti pellolle ja soittaisin poliisit perään!

Sama juttu täällä molempiin asioihin.

Yhteistyössä