M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Riippuu siitä yrittäisikö hän kannustaa minua laihdutuksessani vai johtuisiko tuo käytös siitä, ettei hyväksy minua sellaisena kuin olen.
Alkuperäinen kirjoittaja En ole ap mutta:kysyn tässä samassa ketjussa nyt teiltä tämmöistä että jättäisittekö miehen sen takia että tämä on väkivaltainen kissaa kohtaan..? n. pari kertaa vuodessa, jos kissa tekee jotain väärää (esim. yllätetään keittiön pöydältä) niin miehen pinna katkeaa ja se alkaa paiskoa kissaa ympäri seiniä..
Alkuperäinen kirjoittaja En ole ap mutta:kysyn tässä samassa ketjussa nyt teiltä tämmöistä että jättäisittekö miehen sen takia että tämä on väkivaltainen kissaa kohtaan..? n. pari kertaa vuodessa, jos kissa tekee jotain väärää (esim. yllätetään keittiön pöydältä) niin miehen pinna katkeaa ja se alkaa paiskoa kissaa ympäri seiniä..
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Riippuu siitä yrittäisikö hän kannustaa minua laihdutuksessani vai johtuisiko tuo käytös siitä, ettei hyväksy minua sellaisena kuin olen.
Alkuperäinen kirjoittaja Miestään terveellisemmin elämään kannustava.:Terveellisiin elämäntapoihin kannustavaa miestä en jättäisi, parastanihan hän vain ajattelisi. Jos miehen motivaatio olisi VAIN ulkonäkö tai jos hän esim. haukkuisi / ei olisi kannustava vaan aggressiivinen, jättäisin.
Kissan pahoinpitelijän heittäisin heti pellolle ja soittaisin poliisit perään!