Ä
äippä
Vieras
Tyttömme kummisetä tarjoutui hoitamaan tyttöämme yön yli kun meillä on menoa. Tyttö siis vajaa 2v ja kummisetä 29v, hänellä ei ole omia lapsia eikä vaimoa.
Hän on ollut hieno kummisetä, ja haluaisin mielelläni jättää tyttömme hänelle
On vaihtanut vaippaa ja syöttänyt kun ollaan oltu läsnä. Ja oikeasti tykkää tytöstämme, tulee usein kylään ihan vain häntä tapaamaan, viemään pulkkamäkeen yms. ihan unelmakummi! 
Mutta kun on kyse yli yön olosta..pärjäisköhän ne? Meihin saa aina kyllä yhteyden ja mummulaan ainaskin jos joku hätä tulis. Ja voisko niin isoa hätää tulla mistä ei selviäis ihan täyspäinen kummisetä? Ja tyttö itse ihan innoissaan tykkää kummistaan
Tuomitkaa jos olen ylihuolehtivainen :ashamed: mut näin esikoisen äitiä jännittää. Mitä mieltä te olette?
Hän on ollut hieno kummisetä, ja haluaisin mielelläni jättää tyttömme hänelle
Mutta kun on kyse yli yön olosta..pärjäisköhän ne? Meihin saa aina kyllä yhteyden ja mummulaan ainaskin jos joku hätä tulis. Ja voisko niin isoa hätää tulla mistä ei selviäis ihan täyspäinen kummisetä? Ja tyttö itse ihan innoissaan tykkää kummistaan
Tuomitkaa jos olen ylihuolehtivainen :ashamed: mut näin esikoisen äitiä jännittää. Mitä mieltä te olette?