Jättäisitkö kummisetälle hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Tyttömme kummisetä tarjoutui hoitamaan tyttöämme yön yli kun meillä on menoa. Tyttö siis vajaa 2v ja kummisetä 29v, hänellä ei ole omia lapsia eikä vaimoa.
Hän on ollut hieno kummisetä, ja haluaisin mielelläni jättää tyttömme hänelle :) On vaihtanut vaippaa ja syöttänyt kun ollaan oltu läsnä. Ja oikeasti tykkää tytöstämme, tulee usein kylään ihan vain häntä tapaamaan, viemään pulkkamäkeen yms. ihan unelmakummi! :)

Mutta kun on kyse yli yön olosta..pärjäisköhän ne? Meihin saa aina kyllä yhteyden ja mummulaan ainaskin jos joku hätä tulis. Ja voisko niin isoa hätää tulla mistä ei selviäis ihan täyspäinen kummisetä? Ja tyttö itse ihan innoissaan tykkää kummistaan :)

Tuomitkaa jos olen ylihuolehtivainen :ashamed: mut näin esikoisen äitiä jännittää. Mitä mieltä te olette?

Hoidin itse noin parivuotiasta kummityttöäni yön yli, vaikka ei ollut lapsia itsellä. Tai itse asiassa hoidin häntä ekan kerran jo 4 kk ikäisenä yön yli...Eipä ollut mitään ongelmia.
Tottakai voit jättää, johan kaksivuotias on "iso".

Meillä siskoni mies 29v hoitaa mielellään lastamme, sillä ehdolla että lapsi ei kakkaa sinä aikana =) Hyvin on tähän asti toiminut! Ja tyttö melkein 3v on aivan ihastunut tädinmieheensä =)

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Tyttömme kummisetä tarjoutui hoitamaan tyttöämme yön yli kun meillä on menoa. Tyttö siis vajaa 2v ja kummisetä 29v, hänellä ei ole omia lapsia eikä vaimoa.
Hän on ollut hieno kummisetä, ja haluaisin mielelläni jättää tyttömme hänelle :) On vaihtanut vaippaa ja syöttänyt kun ollaan oltu läsnä. Ja oikeasti tykkää tytöstämme, tulee usein kylään ihan vain häntä tapaamaan, viemään pulkkamäkeen yms. ihan unelmakummi! :)

Mutta kun on kyse yli yön olosta..pärjäisköhän ne? Meihin saa aina kyllä yhteyden ja mummulaan ainaskin jos joku hätä tulis. Ja voisko niin isoa hätää tulla mistä ei selviäis ihan täyspäinen kummisetä? Ja tyttö itse ihan innoissaan tykkää kummistaan :)

Tuomitkaa jos olen ylihuolehtivainen :ashamed: mut näin esikoisen äitiä jännittää. Mitä mieltä te olette?

Tää teksti on ihan kuin olisin itse kirjoittanut. Meillä ihan samanlainen kummi pojalla. Hän on vaan vanhempi 52 vuotias mut hoitaa tosi hyvin ja mielellään poikaa. Mä olen kans miettinyt et mitenköhän pärjäis yön pojan kanssa. No se selviää viimeistään sit ku joudun laitokselle synnyttää tätä 4:ttä ja hän tulee hoitaa meille lapsia.

Ilman muuta jättäisin. Vaikuttaa aika unelmakummilta eikä sukupuoli ole tässä kohtaa mun mielestäni mitenkään merkitsevä. Jos kestää kakkavaippojen vaihdon eikä panikoi itkusta, niin antaa mennä vaan!

Kyllä jättäisin.

Itse jouduin kerran pakon edessä jättämään 1v:n kummisedällensä joka ei eläessään ollut hoitanut mitään lasta. Hyvin pärjäsivät silti! Se on meillä ihmisillä geeneissä osata pitää pienet hengissä ja verrattaen ehjänä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok. Kiitos :)
Niinpä lupaan yökylän kummilaan.
Ja huomenna alamme pakata, kassiin ainakin 5 mekkoa ja 2 tärkeintä uniriepua. :D

Tyttö aikoo nukkua kummisetän takapenkillä :D :o
.
Lisään että kummisetänsä harrastaa autoja. :)

Yhteistyössä